در حال بارگذاری ...
همزمان با ایام نوروز ، توسط گروه نمایشی نگار سبز زنده رود

اجرای نمایش خیابانی «چمدان» در اصفهان

 تئاتر خیابانی «چمدان» به طراحی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از تولیدات گروه تئاتر نگار سبز زنده رود و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه به سرپرستی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری _ تئاتر خیابانی «چمدان »، به طراحی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از تولیدات گروه تئاتر نگار سبز زنده رود و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه به سرپرستی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای   بمنظور  پیشگیری و کاهش تصادفات و در جهت فرهنگسازی  لازم در ایستگاه های سلامت بین جاده ای ،مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی ، راهدارخانه ها  و مدارس حاشیه ی راه ها اجر ا و با بازتاب مثبتی همراه شد.
این اثر نمایشی از ابتدای فروردین ۹۸ تا هفته جهانی ایمنی در اواسط اردیبهشت ۹۸ اجرا می گردد.


بازیگران این اثر نمایشی را محمد قبادی نژاد،امیر حسین حسن پور و طراحی فضای نمایش را الهه جابرزاده انصاری عهده دار بود .

از دیگر عوامل این اثر نمایشی پویا فرهنگ پژوه آهنگساز و ابوالفضل قبادی نژاد مدیر صحنه را میتوان نام برد .

 

امیر شیخ جبلی در رابطه با طرح و ایده این اثر نمایشی اظهار داشت :
همکاری بنده  با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه در ارتباط با تولید محصولات هنری همانند تئاتر و اجرای آن با محوریت مخاطب عام  و در قالب های مختلف نمایشی می گذرد تا آنجا که برای بنده و تیم تولید در گروه به یک دغدغه ی اصلی به جهت تلاش برای کاهش تلفات جاده ای وپیشگیری از آلام انسانی آن گردیده است .
در سال های اخیر اعتماد و بهره برداری از   زمینه های تئاتر تعلیمی و آموزشی به عنوان  یک باور و الویت  در مسئولین بیش از پیش مشهود و قابل لمس گردیده  است .


امیر شیخ جبلی افزود : بنده در کنار سرپرستی گروه تئاتر نگار سبز زنده رود به عنوان مدیر عامل سازمان مردم نهاد نگار سبز زنده رود نیز مشغول فعالیت بوده و طرح های اجتماعی  پیشنهادی و مصوب در این سمن را بیشتر در قالب هنر تئاتر برنانه ریزی ،تولید و به جامعه هدف عرضه می کنیم .


این اثر نمایشی  در قالب طرحی جامع از ابتدای فروردین ۹۸ تا هفته ایمنی  و روز جهانی ایمنی راه ها در اردیبهشت ۹۸ اجرا می گردد.




نظرات کاربران