در حال بارگذاری ...
در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان

نمایش « شب پشت پنجره های خیس » به روی صحنه می رود

نمایش « شب پشت پنجره های خیس » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی شکرانی از تاریخ ۱ لغایت ۸ تیرماه ۱۳۹۶ در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان، مصطفی شکرانی نویسنده و کارگردان نمایش « شب پشت پنجره های خیس» در رابطه با موضوع این نمایش گفت: یکی از بازماندگان شاهزادگان قاجاری  دچار توهمی شده است به طوری که عکس های اجداد خود را واقعی تر از دختر وزنش می داند. اودختری دارد که توسط نامزدش به واقع بینی رسیده است، دختر نامزد خود را برای آشنایی با خانواده اش به خانه آورده است که توسط پدر و با شمشیر اجدادی پدر زخمی وفراری می شود ولی دختر این موضوع را نمی‌داند و فکر می‌کند توسط پدرش کشته شده است . در رویا رویی پدر ودختر، پدرکه در تضادی بین عشق به دختر وفرمانبری از اجداد ش دچار تردید شده است یکی یکی چیزهایی که باعث این توهم شده است را از دست می دهد وتولدی تازه را تجربه می‌کند. 

کارگردان این نمایش افزود سبک این نمایش طنز اجتماعی بوده که به شیوه ی گزارشی اجرا می‌شود.

  ناصر طالبی، سارا اشتیاقی، مهسا کاظمی از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و محمد شریفی تشنیزی به عنوان دستیار کارگردان مصطفی شکرانی "طراح صحنه"،  ناصر طالبی "طراح لباس"،  مهدی غلامی " طراح پوستر وبروشور"،  زهرا قدوسی "منشی صحنه"،  علی بخشایش "مدیر صحنه"،  محمد شریفی وعلی بخشابش "ساخت دکور"،  ساناز کاهزودی "گریم"،  زهرا قدوسی "عکاس" از عوامل اجرایی این اثر هستند.


نمایش «شب پشت پنجره های خیس» از  1 تا 8 تیرماه 1396 هرشب ساعت 21 در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در خیابان توحید  روی صحنه می رود .         
 




نظرات کاربران