در حال بارگذاری ...
با حمایت تالار هنر و کانون نمایشگران خیابانی انجمن هنرهایی نمایشی استان اصفهان

دومین جشنواره غیر رقابتی «نمایش های بیرونی» برگزار می‌شود

دومین جشنواره غیررقابتی «نمایش های بیرونی» باحمایت تالار هنر سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان و با همت کانون نمایشگران خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان  تیرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از هوشنگ جمشیدیان رئیس انجمن نمایش اصفهان، دومین جشنواره غیررقابتی «نمایش های بیرونی» باحمایت تالار هنر سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان و با همت کانون نمایشگران خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان  تیرماه سال جاری برگزار می شود.

جمشیدیان در باره چگونگی برگزاری این جشنواره افزود، به جهت تأمین نمایش های مناسب اجرا در فضای بیرونی برای فصل تابستان این جشنواره غیر رقابتی برگزارخواهد شد.

 جشنواره "نمایش های بیرونی" با موضوع آزاد و با اولویت "اخلاق شهروندی" و موضوعات غیر تکراری برگزار می‌شود.

جمشیدیان افزود، علاقه مندان پس از  حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور استاد "نادر برهانی مرند" نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی، طی مراحل بعدی در فضایی از فضاهای تفریحی شناخته شده شهری به اجرای نمایش می پردازند.

بدیهی است حضور در جشنواره مشروط به حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی بوده که علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره و کارگاه می توانند از 27 خرداد تا سوم تیرماه به محل تالا هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا با شماره 09133070256(کانون نمایشگران خیابانی انجمن هنرهایی نمایشی استان اصفهان ) تماس حاصل کنند.

 این کارگاه از 7 تا 9 تیرماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35660882 تماس بگیرند.




نظرات کاربران