در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی ” جسدهای پستی» در اصفهان به صحنه می رود

نمایش کمدی «جسدهای پستی» نوشته داریو فو و کارگردانی ایمان جلال از ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد ماه ۱۳۹۶ در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان در گفتگو با ایمان جلال کارگردان نمایش «جسدهای پستی»، این نمایش به سفارش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ساخته و از تاریخ ۱۶ اردیبهشت الی ۵ خرداد سال جاری درمجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به صحنه می رود .
کارگردان این نمایش در رابطه با موضوع و خلاصه داستان نمایش به خبرنگار سایت انجمن نمایش اصفهان گفت: ‏نمایش دریک سالن پرو از یک خیاط خانه رخ می دهد، در روز عروسی صاحب این مکان کشمکشی بین او و داماد رخ داده و داماد کشته می شود، کارگاهی که مسئول بررسی موضوع جسدهای ارسالی از این مکان است دقیقا در این روز در آنجا حضور دارد، بعداز کش و قوس های فراوان مشخص می شود که همه جسدها و قتل خود داماد نیز کار عروس بوده، او از مشتریانش پول می گرفته و درقبال آن شوهرهایشان را می کشته، در انتها او همه حاضرین را کشته و پیروز ماجرا می شود.
وی در ادامه در رابطه با شیوه و سبک اجرایی این نمایش گفت:این نمایش کمدی و به شیوه ی گروتسک است . در این اثر احسان خادمی ، سحر رمضانی ، مسعود یزدانبخش ، ایمان جلال ، مهسا واهب ، مونا ابوشهاب ، زینب مقدم ، ایمان عقیل به ایفای نقش می پردازند .
 
نمایش کمدی «جسدهای پستی» از تاریخ ۱۶ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در خیابان توحید به روی صحنه می رود .




نظرات کاربران