در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش کمدی «تاروت» در تالار ادب اصفهان

نمایش کمدی " تاروت " به نویسندگی فهیمه سیاحیان و کارگردانی شهاب غزالی کاری از گروه هنری شهرزاد از ۲۰ بهمن ماه الی ۴ اسفند ماه ۱۳۹۲ در تالار ادب اصفهان به روی صحنه رفت .

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از شهاب غزالی کارگردان نمایش تاروت ، این اثر نمایشی در تاریخ 20 بهمن ماه الی 4 اسفند ماه 1392 در تالار ادب اصفهان به روی صحنه رفت .

 

شهاب غزالی در رابطه با موضوع این نمایش افزود: تعدادی خانم در اتاق انتظار مطب دکتر جراحی زیبایی از ماجراهای خود می گویند بطوریکه ناخواسته با یکدیگر ارتباط هایی برقرار کرده و درگیری هایی آغاز می شود، راوی قصه نمایش را پیش می برد و شخصیت های داستان از او پیروی می کنند .

وی با بیان شیوه و سبک اجرایی این نمایش که یک اثر روایی یا همان اپیک می باشد به معرفی بازیگران این نمایش پرداخت . مهدی تقی پور ، شمیلا تابش ، هاله رنجبر ، پریسا رسا ، فرنوش کاظمی ، زهرا امیدزاده ، مهدی محسنی نیا ، ایوب خداوردیان دهکردی ، آناهیتا روانگرد ، میلاد آرنگ از جمله بازیگرانی بودند که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند .

 

شهاب غزالی فارغ التحصیل بازیگری تئاتر از دانشگاه اراک 1379 می باشد بازیگری و کارگردانی نمایشهای صحنه و خیابانی از سال 1374 تا کنون ، عضو هیئت مدیره انجمن نمایشگران خیابانی خانه تاتر82 تا 84 ، کارشناس مرکز هنرهای نمایشی از سال 80 تا کنون ، مدرس تاتر در آموزشگاه های هنرهای نمایشی از سال 80 تاکنون، عضو شورای انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان 95 از سوابق این کارگردان اصفهانی است .

 




نظرات کاربران