در حال بارگذاری ...

«سه شب با مادوکس» در تالار هنر روی صحنه می رود

نمایش «سه شب با مادوکس» به نویسندگی ماتئی ویسنی یک و کارگردانی رهام بحیرایی از ۱۵ تا ۳۰ دی ماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اصفهان به نقل از سایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، کارگردان این نمایش در مورد جزییات «سه شب با مادوکس» گفت: داستان نمایش به این شرح است که برنو صاحب قهونه خانه_ مسافرخانه ای در شهرستانی ساحلی است که مادوکس سه شب را آنجا سپری کرده است. مادوکس در این سه شب با برنو بیلیارد بازی کرده،‌ که برنده همواره مادوکس بوده است. با حضور گروبی، سزار، کلارا دیگر شخصیت های نمایش در مسافرخانه مشخص می شود که مادوکس هر سه شب گذشته با همگی آنها بوده و داستان های یکسانی برای همه آنها تعریف کرده و وعده هایی نیز داده است. حضور نژیامی رفتگر پرده از راز برمی دارد و نشان می دهد مادوکس سه شب گذشته را با تمامی مردم شهر بسر برده است. آدم های نمایش برای تلافی این رفتار عجیب مادوکس تصمیم به کشتن او می گیرند و هنگامی که می خواهند وارد اتاقش شوند با کمال تعجب خود را در حال بازی در اتاق مادوکس می یابند...

رهام بحیرایی با اشاره به اینکه این نمایش تنهایی انسان معاصر را در مواجه با خودش به تصویر می کشد و به نوعی شرح حال انسان امروز در تمام جوامع و کشورهاست گفت: دغدغه اجرای این نمایش در من به سالها قبل برمی گردد و خوشحالم که امروز موفق به اجرای آن شده ام.

در این نمایش بهزاد سیفی، فرهاد فتحی، مهسا کاظمی،‌ احسان صفری و ایمان نظیفی ایفای نقش می کنند.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 15 تا 30 دی ماه هر شب رأس ساعت 18 به سالن کوچک تالار هنر  مراجعه کنند.

گفتنی است،  اجرای روز شنبه 18 دی ماه این نمایش به خبرنگاران و عکاسان اختصاص دارد.

(گزارش از سمیرا قاسمی)




نظرات کاربران