در حال بارگذاری ...

«فرداهم یه روزیه از روزای خدا یا عامورحمت» در اصفهان

نمایش «فرداهم یه روزیه از روزای خدا یا عامورحمت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی محسنی‌نیا کاری از گروه هنری "رخ" و با همکاری نگارستان حضرت امام خمینی(س) از تاریخ ۲۴ آبان ماه لغایت ۴ آذر ماه ۱۳۹۵ در سالن آمفی تئاتر نگارستان حضرت امام خمینی(س) روی صحنه می رود . 

به گزارش ایران تئاتر از اصفهان، مهدی محسنی‌نیا کارگردان نمایش «فرداهم یه روزیه از روزای خدا یا عامورحمت» ، در رابطه با موضوع این اثر می‌گوید: این نمایش گزارشی است نیمه مستند از زندگی انسانی که در هر لحظه می‌تواند هر یک از ما باشد .

وی شیوه و سبک اجرایی این نمایش را مونولوگ خواند و افزود در آینده نزدیک این نمایش در یکی دیگر از سالن‌های اصفهان و در شهرهای تهران، مشهد، بندرعباس اجرا خواهد شد . 

امیر مرادی در این اثر به ایفای نقش می پردازد و علی شیرانی به عنوان سرمایه‌گذار و موسسه فرهنگی‌هنری«هنربرترپارتاک» به عنوان مجری طرح در این نمایش همکاری دارند .

مرتضی کمساری: دستیار اول کارگردان، مجید بدیع‌زاده: دستیار و برنامه‌ریز، علی طرفه‌نژاد: عکاس، محمود بیاتی: مدیرصحنه، مرضیه ملکوتی: طراح صحنه، شفق کاظمی: طراح لباس و اجرای صحنه، محراب شاپورزاده: طراح گریم، هادی شبان: طراح نور، حورا محسنی‌نیا: انتخاب موسیقی و ساخت افکت، مرتضی کمساری: ساخت تیزر و مدیا، عوامل اجرایی این نمایش هستند .

نمایش «فرداهم یه روزیه از روزای خدا یا عامورحمت» از تاریخ ۲۴ آبان ماه لغایت ۴ آذر ماه ۱۳۹۵ هرشب ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر نگارستان حضرت امام خمینی(س) واقع در میدان فیض، روبروی پل خواجو، به روی صحنه می‌رود.
 




نظرات کاربران