در حال بارگذاری ...

نمایش «اسم من مژگانه ، اینجا خونه منه» دراصفهان می رود

نمایش «اسم من مژگانه ، اینجا خونه منه» نوشته و کارگردانی هادی عسکری کاری از گروه هنری بیست و سه از تاریخ ۱۹ الی ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۵ در سالن کوچک مجتمع استاد فرشچیان به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان، هادی عسکری نویسنده و کارگردان نمایش «اسم من مژگانه ، اینجا خونه منه» گفت، این نمایش به تلاش گروه هنری بیست و سه آماده اجرا شده است.

او با اشاره به این‌که این نمایش شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان اصفهان بوده است، درباره موضوع این نمایش گفت: این اثر در رابطه با سوء ظن و سوتفاهم هاییست که هر روز گریبانمان را می‌گیرد، مژگان به همراه خانواده خود زندگی آرامی دارد. ستاره از اقوام او به تازگی دانشگاه قبول شده ولی به دلیل عدم ظرفیت در خوابگاه دانشگاه و عدم فراهم کردن خانه ای جهت سکونت به  طور موقت وارد زندگی و خانه مژگان می شود، بعد از ورود ستاره مژگان روزبه روز بیمار و بیمارتر می شود و ....

 

مژگان کوهی، شیما الله بیگی، سالار شاب، آیلا جهانگیری و هادی عسکری در این نمایش بازی می‌کنند.

آرش جانثاری، آهنگساز،  علی مقامی، طراح صحنه، فرینا مهر آذر، طراح نور،  مجید کوهی، مدیر صحنه از دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 

نمایش «اسم من مژگانه ، اینجا خونه منه» از تاریخ 19 الی 26 آبان ماه 1395 ساعت 19 در سالن کوچک روباز مجتمع استاد فرشچیان، ابتدای خیابان توحید روی صحنه می‌رود .




مطالب مرتبط

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران