در حال بارگذاری ...

« روز کلاغ» در اصفهان اجرا می‌شود

نمایش «روز کلاغ» به نویسندگی و کارگردانی مجید صدیقی در موزه عصارخانه شاهی اصفهان به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر اصفهان، مجید صدیقی در رابطه با موضوع نمایش گفت: نمایش روز کلاغ مواجهه ای است با نمایشنامه مرگ یزدگرد بهرام بیضایی و مواجهه و بر خوردی که در ذات خود، جهان و آدم هایش را مستقل تعریف میکند.
در نمایش روز کلاغ آدم هایی از روزگار مدرن به فضای آرکاییک نمایشنامه مرگ یزدگرد سفر کرده و آسیابان و خانواده اش را به چالش میکشند.
 حسن جویره، اسد ا… بابائی، فرشادفهیمی  احسان خادمی، مریم صادقی و شهره آخوندی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش میکنند .
 محمدظاهرآقامیرزایی کارشناس هنری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان اصفهان ودبیرشورای ارزشیابی ونظارت بر نمایش استان اصفهان در هفتمین شب اجرای نمایش روز کلاغ به تماشای این نمایش نشست . وی استقبال هنرمندان و مردم عموم از این نمایش را بی نظیر خواند و افزود در راستای پیشبرد اهداف هنر مقدس تئاتر در اصفهان همه تلاشمان را خواهیم کرد تا این هنر مقدس روز به روز پویا تر و پربیننده تر گردد. 
نمایش «روز کلاغ» از ۲۷ شهریور تا 8  مهر ماه هر روز از ساعت ۱۹ در موزه عصارخانه شاهی واقع در میدان امام- کنار ورودی بازار قیصریه  بازار قنادها، بعد از بانک سپه، پاساژ عصاری(طلافروش ها) اجرا می شود.

 




نظرات کاربران