در حال بارگذاری ...
...

در گفت‌وگو با منصور قربانی مطرح شد:

تالار هنر اصفهان از نمایش‌های سطح شهر حمایت می‌کند

منصور قربانی مدیر تالار هنر اصفهان، فراخوان نمایش های صحنه ای شش ماهه اول که شامل حمایت از  اجرای نمایش های صحنه ای در تالار هنر و سالن های سطح شهر است را از دستاوردهای تازه تالار هنر دانست که میزان حمایت مالی از آثار، بر اساس معیارهایی از قبیل: کیفیت آثار، سالن های تحت حمایت شهرداری یا سالن های دیگر سطح شهر،موضوعات و... تعیین می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اصفهان،  تالار هنر اصفهان در سال گذشته بر فعالیت های گسترده نمایشی داشته است و علاوه بر آن از سایر نمایش های سطح شهر هم حمایت می‌کند. به همین بهانه با منصور قربانی مدیر تالار هنر به گفت و گو نشستیم که در ادامه می‌خوانید: 

منصور قربانی با اشاره به این که در طی ماه های فروردین و اردیبهشت سال 1403، به طور میانگین هر هفته یک فراخوان منتشر شده که هرکدام شامل تعداد زیادی اجراهای عمومی و برنامه های جانبی بوده است، گفت: برای تالار هنر اصفهان یک رکورد محسوب می‌شود.
منصور قربانی افزود: فراخوان نمایش های صحنه ای شش ماهه اول که شامل حمایت از  اجرای نمایش های صحنه ای در تالار هنر و سالن های سطح شهر است، از دستاوردهای تازه تالار هنر است که میزان حمایت مالی از آثار بر اساس معیارهایی از قبیل: کیفیت آثار،سالن های تحت حمایت شهرداری یا سالن های دیگر سطح شهر،موضوعات و ... تعیین می شود.
وی گفت: از دیگر برنامه های تالار هنر می‌توان به فراخوان نمایش های بیرونی و محیطی ویژه ماه رمضان و عید نوروز با ۱۴ اثر و مجموع ۲۷۴ اجرای نمایشی در سطح شهر ،فراخوان نمایش های بیرونی و محیطی ویژه هفته فرهنگی اصفهان با ۱۷ اثر و مجموع ۳۵۰   اجرای نمایشی در سطح شهر ، فراخوان نخستین جشنواره شبیه خوانی کشوری قصص قرانی با ۱۱ اثر ،فراخوان نمایش های بیرونی و محیطی ویژه عید غدیر خم ،فراخوان نمایش های بیرونی ومحیطی در حوزه ی نقالی و پرده خوانی غدیر و فراخوان نمایش های بیرونی و محیطی محرم اشاره کرد.
مدیر تالار هنر در پایان گفت وگو اعلام کرد: از سری برنامه های جنبی پیش روی تالارهنر می توان به راه اندازی برنامه نقد شنبه های تئاتر ، راه اندازی سایت تئاتر ، جایزه سال تالار هنر ، جشنواره خندستان ، جشنواره محلات ، جشنواره نمایش های کمدی تک نفره و ... اشاره کرد که علاقه مندان در آینده نزدیک شاهد رونمایی از فراخوان های آن خواهندبود.