در حال بارگذاری ...

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان با معرفی برگزیدگان پایان یافت

در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان هیئت داوران در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی برگزیدگان خود را معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اصفهان، با برگزاری مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان هیئت داوران این دوره از جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر کردند

مجید صدیقی، هوشنگ جمشیدیان  و محسن سلیمانی فارسانی اعضا هیئت داوران در بخش صحنه‌ای  آرا خود را به شرح زیر اعلام کردند:

در بخش کارگردانی بخش صحنه ‌ای این دوره جشنواره رتبه اول به محمدرضا بزرگ‌ زاد ارباب برای نمایش «گالیله»، رتبه دوم به هادی عسگری برای نمایش «۲۹۱»، رتبه سوم به طور مشترک به حسن علی‌عرب برای داستان «آن کلات» و سید جواد دارینی برای نمایش «کسوف» رسید.

در بخش نمایشنامه نوبسی ، هیئت داوران برای رتبه اول اثری را حائز رتبه اعلام نکرد اما رتبه دوم به محمد رضا بزرگ زاد ارباب برای نمایش «گالیله» و رتبه سوم هم هادی عسگری برای نمایش  «۲۹۱»، رسید.

همچنین در بخش بازیگری مرد، رتبه نخست به مهدی تقی‌پور برای نمایش «هنگامه‌ای که آسمان شکافت»، رتبه دوم به طور مشترک به جواد مدنی و سعید خسروی برای نمایش «گالیله» و رتبه سوم به طور مشترک به احمدرضا سلیمانی و هادی عسگری برای نمایش  «۲۹۱» رسید؛ همچنین از حسن جویزه و جهانگیر نکویی بازیگران نمایش «گالیله» تقدیر شد.

در بخش بازیگری زن، مژگان کوهی بازیگر نمایش  «۲۹۱»، حائز رتبه اول شد، رتبه دوم این بخش به طور مشترک به آزاده شایسته برای بازی در نمایش «کسوف» و شیدا عوض پور برای بازی در نمایش «تبار خون» رسید و آذر قاسمی برای بازی در نمایش «استاد پینه دوز» و «مهدیس قابضی» برای نمایش داستان آن کلات به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.

در این بخش از رویا زیرک قشقایی برای بازی در «اینچنین ساکت و روان»، صدف صمدیان برای بازی در «افسانه دختر آب» و الهه میرزایی برای بازی در «بیتل‌ها» تقدیر شد.

در ۲ بخش طراحی نور و لباس هم نمایش «هنگامه‌ای که آسمان شکافت» اثر برتر شناخته شد و لوح تقدیر این ۲ بخش به ترتیب به هادی شبانی و شفق کاظمی رسید.

همچنین در بخش طراحی صحنه از حسنعلی عرب برای داستان «آن کلات» و هادی عسگری برای نمایش «۲۹۱» تقدیر شد.

در بخش موسیقی «داستان آن کلات برتر» و از محمد نادری سازنده موسیقی این نمایش تقدیر شد.

صفورا عبداللهی به عنوان طراح گریم ۲ اثر نمایشی «داستان آن کلات» و «هنگامه‌ای که آسمان شکافت» لوح تقدیر گرفت.

در بخش طراحی پوستر و بروشور، لوح تقدیر به علیرضا عسگری فر برای نمایش «گالیله» رسید.

در بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان، رتبه نخست بخش کارگردانی به سامان هاشمی برای نمایش «شیرینی‌های دروغ»، رتبه دوم به علیرضا شمس و مجتبی خلیلی کارگردان‌های دو نمایش «زمین شماره ایکس» و «اشرف مخلوقات» رسید.

در این بخش، سید پویا امامی برای «زندگی با طعم محبت» و امین پناهی برای نمایش «تقاطع» به طور مشترک مقام  دوم را دریافت کردند.

همچنین در بخش کارگردانی تئاتر خیابانی این دوره جشنواره تئاتر استان اصفهان از پریسا کهکش پور کارگردان نمایش «خونجه» و عاطفه تقوی، کارگردان نمایش «دویرج» تقدیر شد.

همچنین در بخش طرح و ایده بخش خیابانی تئاتر جشنواره اصفهان سامان هاشمی برای «شیرینی های» دروغ رتبه اول، مهدی ایروانی برای نمایش «زمین شماره ایکس» رتبه دوم را دریافت کردند.

رتبه سوم این بخش اما به طور مشترک به امین پناهی برای نمایش «تقاطع» و مجتبی خلیلی برای نمایش «اشرف مخلوقات» رسید.

در بخش بازیگری تئاتر خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان رتبه اول به سامان هاشمی برای «شیرینی های دروغ»، رتبه دوم به طور مشترک به محمد رادمهر برای نمایش «شماره ایکس» و سید پویا امامی برای نمایش «اشرف مخلوقات» رسید.

حسین اصفهانی و ابراهیم حاج حیدری برای آثار نمایشی «سیری از یک سرنوشت» و «زندگی با طعم تقاطع» به طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.

همچنین در این بخش از بازیگران، قدیرعلی فریدونی زاده «دلواپس»، حسین وحید «خود خد»، ابوالفضل صادقی «ذهن چوبی»، عرفان عمادی «مصطفی واکسی»، علیرضا توکل «رستم ویلچرسوار»، مهدی هادیان «تقاطع»، ابوالفضل شریفی «زمین شماره ایکس» تقدیر شد.

در بخش بازیگری زن، گروه زنان نمایش «شیرینی‌های دروغ» رتبه اول را دریافت کردند و اکرم کریمی برای بازی در نمایش «رستم ویلچرسوار» ربته  دوم را دریافت کرد.

رتبه سوم این بخش هم به طور مشترک به عاطفه رضوی برای نمایش «دویرج» و نجمه مهرابی برای نمایش «اوی منفی» رسید.

همچنین در این بخش از ملیکا داوودی «روایت کاملا عادی»، خورشید رحیمی«دلواپسی» نعنا کلانتری «لنجو» تقدیر شد.

محمد رادمهر برای طراحی فضا در نمایش «زمین شماره ایکس» حائز رتبه اول برتر شد و از عاطفه تقوی برای «دویرج» و شیوا امینی برای نمایش «قاشق لنگ» و سامان هاشمی برای نمایش «شیرینی‌های دروغ» تقدیر شد.

در بخش موسیقی تئاتر خیابانی این دوره جشنواره، موسیقی نمایش‌های «اوی منفی» و همچنین «اشرف مخلوقات» و «دویرج» که ساخته های محمد نادری بودند، به عنوان رتبه برتر اعلام شدند. موسیقی «رستم ویلچر سوار» ساخته مجید ماندگاری هم تقدیر شد.

در بخش طراحی لباس از سعید اللهیاری برای نمایش «قوچستون»، سامان هاشمی برای نمایش «شیرینی‌های دروغ» و زهرا یارمحمدی برای نمایش «طعم گس خوشبختی» تقدیر شد.

پریسا کهکش پور برای نمایش «خونجه»، امید زمانی برای نمایش «نقل مردان» و مسعود اصلاحی برای نمایش «اوی منفی» هم در بهش بروشور و پوستر بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان شایسته تقدیر شدند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان ۱۴۰۲ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، انجمن هنرهای نمایشی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان برگزار شد.

در پایان هیئت داوران سه نمایش را بدون اولویت به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فجر معرفی کردند: این نمایش‌ها عبارتند از: نمایش«۲۹۱»به کارگردانی هادی عسکری، نمایش «گالیله» به کارگردانی  محمدرضا بزرگ‌زاد، نمایش «کسوف» به کارگردانی سید جواد دارینی.




مطالب مرتبط

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

با اجرای چهار اثر در سالنهای پردیس هنر، ماه وتالار هنر

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به ایستگاه پایانی رسید
با اجرای چهار اثر در سالنهای پردیس هنر، ماه وتالار هنر

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به ایستگاه پایانی رسید

در روز پایانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ۴ اثر در سالن‌های پردیس هنر تماشاخانه ماه حوزه هنری و تالار هنر روی صحنه رفت و پس از آن هیئت داوران جهت انتخاب برگزیدگان پشت درهای بسته به گفتگو نشستند

|

با پایان یافتن مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در  جشنواره تئاتر استان اصفهان

مشارکت گسترده و افزایش چند برابری متقاضیان حضور در جشنواره سی و پنجم اصفهان
با پایان یافتن مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در جشنواره تئاتر استان اصفهان

مشارکت گسترده و افزایش چند برابری متقاضیان حضور در جشنواره سی و پنجم اصفهان

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان از مشارکت گسترده گروه‌های نمایشی و تقاضای چند برابری نسبت به سال‌های گذشته جهت حضور در این رویداد خبر داد. نزدیک یکصد گروه نمایشی در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای جهت حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند.

|

نظرات کاربران