در حال بارگذاری ...

نمایش موزیکال «ماه پیشونی» در نجف‌آباد اجرا خواهد شد

نمایش موزیکال «ماه پیشونی» به کارگردانی میثم طاهری، برای مخاطبان کودک و نوجوان، در فرهنگسرای خاوران نجف‌آباد اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اصفهان، نمایش موزیکال «ماه پیشونی»، از 22 مهر تا سوم آبان 1402 در نجف‌آباد روی صحنه خواهد رفت.
 
«ماه پیشونی» به نویسندگی امیر قیطاسی و کارگردانی میثم طاهری، در سالن فرهنگسرای خاوران نجف‌آباد در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
 
در خلاصه داستان این نمایش که در ژانر کودک و نوجوان تهیه شده، آمده است: «گلنسا که همراه با نامادری و ناخواهری‌هایش زندگی می‌کند، به دنبال لباس نامادری‌اش راهی چاهی می‌شود. او در چاه اسیر چنگ دیوها می‌شود. دیوها که دل خوشی از انسان‌ها ندارند، تصمیم به خوردن او دارند که گلنسا آن‌ها را ترغیب به تمیز کردن چاه از زباله‌ها می‌کند. دیوها که شاهد مهربانی او هستند، به گلنسا، نشانی چشمه رنگین کمان را به عنوان هدیه می‌دهند. او به دنبال چشمه، راهی آن نشانی می‌شود و بعد از شست‌وشوی صورتش با آب چشمه، تبدیل به ماه پیشونی می‌شود. از طرفی حسادت‌های نامادری او پایانی ندارد و....»
 
عواملی که در تهیه و تولید این نمایش همکاری دارند، عبارتند از: 
نویسنده: امیر قیطاسی/ کارگردان: میثم طاهری/ دستیار کارگردان: آیدا نوروزی/ بازیگران: آیدا نوروزی، حانیه براتی، هستی افشاری، مهدی شکرالهی، مهیار طاهری، مهتاب صالحی، آنوشا کریمی، مهدی انتشاری، مهدی بارانی، پرنیا طاهری، زهرا شایان، مصطفی عالی‌پور، سحر محمدی، نگین سلطانی، امیرعلی سلطانی، شیدا کاظمی و صدرا آسیابانی.




مطالب مرتبط

«کبوتران چاهی» در نجف‌آباد به صحنه رفت

«کبوتران چاهی» در نجف‌آباد به صحنه رفت

گروه نمایشی نگاه، در تازه‌ترین تولید خود، نمایش «کبوتران چاهی» به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی میثم طاهری را، در پردیس سینمایی خاوران نجف‌آباد، روی صحنه برده است.

|

نظرات کاربران