در حال بارگذاری ...
با همکاری دفتر تخصصی هنرهای نمایشی و دفتر تخصصی ملی و آیینی شهرداری

اجرای رپورتوار آثار خیابانی با عنوان «دور عاشقان» در اصفهان

۱۳ نمایش‌ با موضوع‌های واقعه محرم، خاطرات پیاده‌روی اربعین، کودک و فرهنگ عاشورا، آن‌چه از واقعه کربلا باید آموخت، خاطرات پیرغلامان و ... تحت عنوان «دور عاشقان»در اصفهان اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اصفهان، رپرتوار نمایش‌های خیابانی با عنوان «دور عاشقان» در اصفهان برگزار خواهد شد. 

انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان با همکاری دفتر تخصصی هنرهای نمایشی و دفتر تخصصی ملی و آیینی شهرداری، در این رپرتوار نمایشی، 13 نمایش خیابانی را تولید و در پل خواجو، ارگ جهان‌نما و گلستان شهدا اجرا خواهد کرد. 

نمایش‌های شرکت کننده در این رپورتوار عبارتند از «خون نامه» به کارگردانی پویان عطایی، «دو قصه پرغصه» به کارگردانی پریسا کهکش‌پور، «تو خودت یک واقعه‌ای» به کارگردانی مجتبی خلیلی، «مسافر حرم» به کارگردانی علیرضا شمس، «طلوعی دوباره» و «خواب آرام» به کارگردانی حسین نصر اصفهانی، «دمام» به کارگردانی زهرا حیدری، «عشق‌باز» به کارگردانی ندا ربانی‌فرد، «گمشده» به کارگردانی نجمه محرابی، «کفش‌ها حرف می‌زنند» به کارگردانی مریم دوستی، «رویای بازی» به کارگردانی امید سالمی ، «رهرو عشق» به کارگردانی ابوالفضل صادقی و «خوود خود» به کارگردانی محمد رادمهر که در قالب ۱۹۵ اجرا مقابل دیدگان تماشاگران قرار خواهند گرفت. 

هزینه‌های برگزاری این رپرتوار بر عهده تالار هنر و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی و آیینی شهرداری است و هر شب بین ۴ تا ۵ نمایش به شکل متغیر در پل خواجو، ارگ جهان‌نما و گلستان شهدا اجرا می‌شوند. لازم به ذکر است که نمایش «رهرو عشق» تنها بخش نمایشی است که در گلستان شهدا اجرا خواهد شد.

نمایش‌های رپرتوار «دور عاشقان» ۲۲ مردادماه شروع‌ شده است و تا ۱۰ شهریور، هرشب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ساعت ۲۲ اجرا خواهند شد. 




نظرات کاربران