در حال بارگذاری ...

عصرانه فرهنگی و جشن روز هنر در شاهین شهر برگزار شد

با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات بهار عصرانه فرهنگی و جشن روز هنر در شاهین شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان به همت موسسه فرهنگی هنری هفت اقلیم مهر و ماه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شاهین شهر عصرانه فرهنگی با موضوع هنر و ارتقا توانمندی اجتماعی با حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر شهردار شاهین شهر و مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و جمع کثیری از هنرمندان برگزار شد. 
بنابر این گزارش و به نقل از خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان فرامرز رادمنش ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سعید ابریشمی شهردار شاهین شهر میزبانانی این ضیافت را بر عهده داشتند و سید مجید پور احمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و علی تمنایی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان میهمانان ویژه این رویداد بودند.
در این مراسم از هادی عسکری ،هومن حیدری،پریسا کهکش پور ،رادمهر کشانی،رویا زیرک قشقایی و سهیل شاب کارگردانان حاضر در همایش نمایشهای اجتماعی آیینه تقدیر بعمل آمد.




مطالب مرتبط

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران