در حال بارگذاری ...
به عنوان افتخار آفرینان تئاتر خیابانی اصفهان

از هادی کیانی و سید پویا امامی تقدیر شد

در پی موفقیت های اخیر حوزه تئاتر خیابانی استان اصفهان در فستیوال های مختلف به ویژه جشنواره بین المللی تئاتر فجر کانون نمایشگران خیابانی استان اصفهان با مشارکت و مساعی انجمن هنرهای نمایشی استان و همراهی دفتر تخصصی هنرهای نمایشی(تالار هنر) از هادی کیانی و سید پویا امامی به عنوان افتخارآفرینان این حوزه نمایشی تقدیر به عمل آمد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان حوزه نمایش‌های خیابانی در این استان طی سال های اخیر رشد به سزایی هم به لحاظ کیفی هم از لحاظ کمی داشته است. حضور موفق گروه‌های نمایشی در جشنواره های مختلف کشوری و کسب عناوین برتر، خود گواهی است بر این ادعا.
نمونه بارز این موفقیت ها را می توان طی دو سال اخیر آن‌هم  در معتبرترین جشنواره کشوری مشاهده کرد. هادی کیانی هنرمند حوزه خیابانی استان اصفهان که چند سالیست با حضور در جشنواره های مختلف کشوری موفقیتهای پی در پی را رقم زده است  سال گذشته با ورود به حوزه خیابانی، ابتدا در سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با کسب جایزه بزرگ این بخش، برای اصفهان افتخار آفرینی کرد  و بعد از آن امسال در جشنواره چهلم  با دریافت پنج تندیس از این بخش نام خودش رادر تاریخ تئاتر خیابانی کشور برای همیشه به ثبت رساند و در پی این موفقیت بزرگ،  نام نمایشگران خیابانی استان اصفهان را بالاتر از دیگر استامها طنین انداز کرد. 
سید پویا امامی دیگر هنرمند فعال حوزه خیابانی استان اصفهان را میتوان به جد فعالترین عضو خانواده خیابانی اصفهان طی سالهای اخیر دانست. امامی که کارش را بعنوان بازیگر در نمایشهای خیابانی شروع کرد به سرعت روند رو به رشد خود را آغاز کرد و در رویدادهای مختلف کشوری صاحب عنوان شد... امامی گستره جغرافیایی خود را از سطح استان اصفهان بالاتر برد و طی سالهای اخیر بعنوان بازیگر میهمان در اکثر استانهای کشور با گروههای نمایش خیابانی همکاری و مشارکت داشت. 
سید پویا امامی اینروزها  علاوه بر حوزه بازیگری ، جایگاه کارگردانی را هم تجربه میکند و در این شاخه از فعالیت نمایشی هم موفق ظاهر شده است. 
با عنایت به مطالب فوق کانون نمایشگران خیابانی استان اصفهان بر آن شد تا در زمره فعالیت‌های مجدانه خود بتوانند از اعضای اقتدار آفرینش  تقدیر به عمل آورد و این امر به همت و مساعی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و همراهی دفتر تخصصی هنرهای نمایشی (تالا. ر هنر)صورت گرفت. 
 بر همین اساس طی مراسمی که در محل تالار هنر و با حضور ریاست دفتر تخصصی تالار هنر استان اصفهان و ریاست انجمن هنرهای نمایشی این استان و اعضای هیئت مدیره کانون نمایشگران خیابانی برگزار شد از هادی کیانی و سید پویا امامی به عنوان افتخار آفرینان حوزه خیابانی استان اصفهان تقدیر به عمل آمد




مطالب مرتبط

نظرات کاربران