در حال بارگذاری ...
دبیر علمی سومین دوره خبرداد:

سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله در اصفهان برگزار می شود

جواد ایزددوست دبیر علمی سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله اظهار داشت این دوره از این رویداد که قرار بود سال گذشته در اصفهان برگزار شود با توجه به همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و از تاریخ هفدهم اسفندماه سال جاری این جشنواره همچون ادوار گذشته در اصفهان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان،جواد ایزددوست دبیر علمی سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله از برگزاری این دوره از جشنواره طی روزهای آتی خبر داد.
بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان ایزد دوست اظهار داشت:سومین دوره از این رویداد که قرار بود سال گذشته همچون ادوار قبلی در اصفهان برگزار شود بدلیل شرایط خاصی که در اثر همه گیری ویروس کرونا حاکم بود برگزار نگردید.
وی افزود خوشبختانه با بهبود نسبی شرایط و با تلاش مستمر شورای سیاست گزاری و ستاد برگزاری جشنواره مقرر شد از هفدهم اسفند ماه سال جاری سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله همچون ادوار گذشته در اصفهان برگزار شود.
ایزد دوست در ادامه اظهار داشت:خوشبختانه در این دوره از جشنواره هم توانستیم همچون ادوار گذشته با برگزاری کارگاه‌های آموزشی،مسئله مهم تعلیم و تربیت را در دستور کار قرار دهیم که امسال در خدمت بازیگر توانمند حوزه هنرهای نمایشی سیروس همتی بودیم.
دبیر علمی سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله در پایان اظهار داشت:داوری این دوره از جشنواره را کورش زارعی،احمد شاهین و هادی کیانی بر عهده خواهند داشت
سومین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ اسفند ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران