در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی گروه نمایشی

۲۵ متر آرزو پس از درخشش در مریوان راهی چتر زندگی یزد می‌شود

نمایش خیابانی « ۲۵متر آرزو » نویسندگی و کارگردانی سید پویا امامی پس از حضور در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، در پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی چتر زندگی به همراه دیگر نمایندگان اصفهان حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان نمایش خیابانی « ۲۵متر آرزو » به نویسندگی و کارگردانی سید پویا امامی پس از حضور در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، در پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی چتر زندگی به همراه دیگر نمایندگان اصفهان حضور خواهد داشت.
نمایشهای «سونات آخر پشت خط حامل» به کارگردانی نورا لک،و حباب زیر آب»به کارگردانی علیرضا شمس  به همراه «بیست و پنج متر آرزو» به کارگردانی سید پویاامامی در پنجمین جشنواره ملی چتر زندگی از اصفهان حضور خواهند داشت
بنابر این گزارش به نقل از انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان نمایش ۲۵ متر آرزو تولیدی ست از گروه نمایشی (هیرو).
 شایان ذکر است بیست و پنج متر آرزو پیش از این در آبانماه 1400در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به اجرا درآمد که بازیگر این نمایش، مارال ایزدبخش توانست جایزه بازیگری زن را برای ایفای نقش در این نمایش به خود اختصاص دهد.
همچنین سید پویا امامی نویسنده و کارگردان این اثر هم به در بخش طرح و ایده و بازیگری مرد و علی خاتمی برای بخش آهنگسازی از طرف هیئت داوران کاندید اعلام شدند.

عواملی که در تهیه و تولید این اثر همکاری دارند عبارتند از:

نویسنده، طراح و کارگردان: 
سید پویا امامی


بازیگران: 
مارال ایزدبخش
سید پویا امامی

طراح فضا:
سید پویا امامی
مارال ایزدبخش

آهنگساز: 
علی خاتمی

طراح لباس:
سهره قربانعلی پور

طراح پوستر و بروشور:
سیامک توده فلاح




نظرات کاربران