در حال بارگذاری ...
با معرفی برگزیدگان نخستین

سه هنرمند اصفهانی برگزیده جشنواره ملی نقالی شهرهای راه ابریشم

اختتامیه «نخستین جشنواره نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران» در سالن جلسات شهرداری سمنان برگزار شد و اسامی منتخبان و برگزیدگان این جشنواره اعلام شد. بر همین اساس و با رای هیئت داوران سارا بابر شمس، سامیا زارع خالدی، فاطمه فروزش وساغر زارع‌خالدی نمایندگان اصفهان بودند که در رده های مختلف سنی مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش خبرنگارایران تئاتر از اصفهان، نخستین«جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران» با معرفژ برگزیدگان خود در سمنان به کارخودپایان داد
بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان اختتامیه« نخستین جشنواره نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران»  ر در سالن جلسات شهرداری سمنان برگزار شد و اسامی منتخبان و برگزیدگان این جشنواره اعلام شد.
بر همین اساس و با رای هیئت داوران سارا بابر شمس، سامیا زارع خالدی،فاطمه فروزش وساغر زارع‌خالدی نمایندگان صفهان بودند که در رده های مختلف سنی مورد تقدیر قرار گرفتند

بر اساس انتخاب هیات داوران، برگزیدگان گروه سنی پنج تا هشت سال، انوشا زارعی از تهران، پارمیس رمضانی از مشهد و محمد سپهوندی از خرم آباد بودند.

همچنین طناز حسینی از تهران، همایون خسرویان مهدیشهر ،فاطمه عرب‌نیا از گرمسار، فاطمه سادات خداداد حسینی از مشهد، زهرا امیری‌نسب از مجن، زهرا زارعی از تهران، هانیه فلاطون پور از خوزستان، فاطمه علیزاده از شوشتر و تارا حاجی‌پروانه از دامغان، به عنوان منتخبان هیات داوران در این گروه سنی معرفی شدند.

تقدیرشوندگان این گروه سنی نیز مهرآوا مهدویان از گرمسار، بهار صفایی از شیراز، پارمین شایان‌فر از شوشتر، نازنین زینب ایرجی از یزد، زینب شبانکاره، ترنم حسینیان از شاهرود، یاسمین بنازاده از شوشتر، نازنین زهرا بحرینی از کنگان، مهرناز عالی‌حسینی از بوشهر، صدف قلاوند از اندیمشک، ساینا شکیبانژاد از شیراز، زهرا زارعی و حلما شکری از تهران، صبا ولی‌نژاد از دامغان و سامیا زارع خالدی از اصفهان بودند.

هیات داوران این جشنواره، در گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال نیز  باران صالحی راد از نیشابور، محمدصادق فیروزیان از مهدیشهر و مشکات عباسیان از کنگان را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

منتخبان هیات داوران در این گروه سنی شامل سارا بابر شمسی از اصفهان، مریم سهرابی از شیراز، کوثر فدایی از شاهرود، ساغر رضایی از بوشهر، فاطمه فروزش از اصفهان، پارسا مقامی از گرمسار، النا طهماسبی از شوشتر، پرنیا و پرنیان سادات نعیمی و صبا و ثنا اکبرزاده از تهران، سید یاسین آل داود از دامغان و هانا شیرازی از سمنان بود.

تقدیرشوندگان گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال نیز باران شهرستانی از شاهرود، آوا فرضی از گیلان، معصومه فقیه از مازندران، سها علایی از سمنان، مهرزاد گاراژیان، زهرا ارجنی از سمنان، فاطمه نجار از سرخه، نگار رضایی از گرمسار، ساغر زارع‌خالدی از اصفهان، آریسا سرقلی از اهواز، آرشینه محمودی از شوشتر، فاطمه رشیدی از شیراز، رویا بزرگی از اندیمشک، بهار دهستانی از فیروزکوه، اسماء محمدی و علیرضا موسایی از چهارمحال و بختیاری و آیسا پژوهان از سمنان بودند.

در گروه سنی ۱۳ تا ۱۵ سال محمدحسین پاسیار از کاشان و آرمین عیسی‌آبادی از تهران به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

فهرست اسامی تقدیرشوندگان این گروه سنی نیز شامل شبنم هنرور از سمنان، نگار گچ‌پزان از بهبهان، دونا فرجی از شوشتر، سها میرزایی از کلات، یلدا وحدت‌نیا از سمنان، پریا شارزولی و سید کمیل فهیمی از گنبد کاووس، یوسف عباس‌زاده از مشهد، بهامین مداح از سمنان و نازنین‌ زینب اکبری از اندیمشک بود.

نام آتریسا بختیاری از شوشتر، آیسا مقامی از گرمسار و رادمان شامانیان از دامغان نیز در فهرست اسامی تقدیرشوندگان کمتر از پنج سال به چشم می‌خورد.

هیات داوران  نخستین جشنواره نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران متشکل از سید رحیم موسوی، محمدحسن جواهری، احمد مرادی‌حقیقی، اسماعیل همتی و محمدرضا معجونی بود و ۲۱۰ اثر از ۳۴ شهر به دبیرخانه نخستین جشنواره نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران ارسال شد.




نظرات کاربران