در حال بارگذاری ...
در محل دفتر معاونت‌ توسعه و مدیریت استانداری

نشست هنرمندان تئاتر با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان

در راستای ادامه رایزنی های انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان بمنظور رسیدن به بهترین گزینه برای اجراهای؛ صحنه ای و خیابانی نشستی بین اعضاء این انجمن و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان برگزار شد

به گزارش تئاتر اصفهان، در راستای ادامه فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و  بمنظور دستیابی به بهترین گزینه جهت رسیدن به دستورالعمل‌های اجرایی مناسب با شرایط حساس فعلی اعضاء هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی این استان به اتفاق رئیس کانون‌ نمایشگران تئاترِ خیابانی، نشستی را با ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان ترتیب دادند.
بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان  در این جلسه که در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان برگزار شد  محمد ترابی و احسان جانمی از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای  نمایشی استان اصفهان و  بهمن گرامی ریاست کانون نمایشگران تئاتر خیابانی حضور داشتند.
 
محمد ترابی ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان در گفتگو با تئاتر اصفهان اظهار داشت با عنایت به اعلام مرکز  هنرهای نمایشی 
 از ابتدای تیرماه سال جاری گروه های نمایشی با رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده که مشتمل بر موارد ایمنی جهت حفظ سلامت گروه و تماشاگران بوده است، می‌توانستند تولیدات خود را روی صحنه ببرند.
این در حالیست که بر اساس اخبار منتشر شده توسط همکارانمان در سایر استان‌ها، از ابتدای تیرماه اجراهای نمایش در اکثر شهرها بویژه آنها که در وضعیت بهتری قرار دارند از سر گرفته شده است.
ترابی افزود متأسفانه علیرغم اینکه تعدادی از گروه‌های نمایشی  در اصفهان درخواست صدور مجوز اجرا داشته اند ولی این اتفاق نیفتاده و همچنان ما سالی بدون اجرای تئاتر در اصفهان را  پشت سر می‌گذاریم.
ترابی در ادامه‌ اظهار داشت :درخواست مکرر گروه‌های نمایشی مبنی بر تعیین تکلیف آنها در این شرایط  و حسب وظیفه  هیئت مدیره انجمن را بر آن را داشت تا  با مسئولین مرتبط با این موضوع گفتگو کرده، به دنبال َبهترین گزینه ممکن را در این شرایط باشیم.
ترابی با اشاره به دید مثبت و دغدغه مند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان این  نشست را مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد با رایزنی ها و گفتگوهایی که انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان با دستگاه‌های مرتبط با شرایط فعلی منجمله ستاد کرونا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و شهرداری اصفهان صورت گرفته بتوانیم بزودی شاهد اجرای دوباره نمایش در اصفهان باشیم
 
بهمن گرامی رئیس کانون نمایشگران تئاترِ خیابانی استان اصفهان، از دیگر حضار در این نشست در گفتگو با تئاتر اصفهان اظهار داشت در شرایط 
فعلی مهمترین دغدغه وضعیت معیشتی هنرمندان تئاتر میباشد گرامی با اشاره به این مطلب که تعداد زیادی از گروه‌های فعال حوزه خیابانی استان فقط از این راه امرار معاش می‌کنند گفت متاسفانه شرایط پیش آمده تحت کنترل هیچکدام از ما نبوده است لکن همه تلاش ما و دیگر دوستان در انجمن، اداره کل، شهرداری و... بهبود وضعیت فعلی است.
گرامی در انتها با اشاره به این مطلب که اجرای تئاتر خیابانی با رعایت میائل بهداشتی و ایمنی امکان‌پذیر است، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اجراهای گروهای خیابانی همچون گذشته به سطح ایده آل برسد.




نظرات کاربران