در حال بارگذاری ...
میان اعضاء هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان انجام شد

امضاء تفاهمنامه و سند همکاری برای ارتقا هنر اصفهان

در راستای تحقق اهداف مشترک انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان جلسه ای مابین اعضاء هیئت مدیره این انجمن و محمد عیدی ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزارشد.

به گزارش تئاتر اصفهان، در راستای تحقق اهداف مشترک انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان جلسه ای مابین اعضاء هیئت مدیره این انجمن و محمد عیدی ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزارشد.
بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان در این جلسه که در محل دفتر ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد طرفین در ابتدا به بحث و تبادل نظر در رابطه با دغدغه‌های مشترک پرداخته و همکاری‌های دوجانبه در راه اعتلای فرهنگ و هنر بویژه هنر نمایش را لازم و بایا دانستند و در نهایت سند همکاری و تفاهمنامه ای در 5 ماده تنظیم و به امضاء محمد عیدی ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و محمد ترابی ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان رسید. 
درخلال این جلسه هر کدام از بندهای تفاهمنامه به تفسیر مورد برسی قرار گرفت و طرفین متعهد به اجرای آن شدند.
موارد اساسی مورد تفاهم در این سند همکاری عبارت بود از:
 برگزاری برنامه های هنری مشترک.
برگزاری همایش و جشنواره های مشترک.
تخصیص و تبادل نیروی متخصص جهت برگزاری برنامه های مشترک.
در پایان این نشست  طرفین بر تلاش برای برداشتن گامی اساسی در جهت حل مشکلات معیشتی هنرمندان تاکید و هر گونه حرکت در جهت رسیدن به این هدف را لازم دانستند.




نظرات کاربران