در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت داوران دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول

درخشش نمایش خنده نامه از خمینی شهر در جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول

با اعلام هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول نمایش «خنده نامه» به نویسندگی و کارگردانی مشترک هادی کیانی و محسن عمادی از خمینی شهر با کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف این جشنواره به عنوان کار برگزیده معرفی شد

به گزارش تئاتر اصفهان،هادی عسکری _گبا اعلام هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول نمایش  «خنده نامه» به نویسندگی و کارگردانی مشترک هادی کیانی و محسن عمادی از خمینی شهر با کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف این جشنواره به عنوان کار برگزیده معرفی شد.
بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان هیئت داوران این دوره از جشنواره آرا خود را به شرح ذیل اعلام کردند.:
 
طراحی پوستر و بروشور:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به کاملیا زرین آبادی برای نمایش «شاپرک خانوم» از شهرستان بندر ماهشهر اهداء شد.
 
 
 
طراحی گریم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به طوبی بهرامی و شبنم معشوری برای نمایش «شاپرک خانوم» از شهرستان بندر ماهشهر تعلق گرفت.
 
 
 
موسیقی:
 
رتبه سوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به مهدی فتحی برای نمایش «مارمولک بَد اَدا» از شهرستان همدان اهداء شد.
 
رتبه دوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال به احسان بسیم برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد تعلق گرفت.
 
رتبه اول:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به محمد نادری و محمد باقر صاد برای نمایش «خنده نامه» از شهرستان خمینی شهر اهداء شد.
 
 
 
طراحی لباس:
 
برگزیده:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به لیلا شولی برای نمایش «شاپرک خانوم» از شهرستان بندر ماهشهر اهداء شد.
 
 
 
طراحی صحنه:
 
رتبه سوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به علی توکلی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد اهداء شد.
 
رتبه دوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال به مهدی درویش برای نمایش «پینوکیو» از شهرستان امیدیه تعلق گرفت.
 
رتبه اول:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به ساسان ریاحی پور برای نمایش «همه باید نگهبانی بدیم» از شهرستان دزفول اهداء شد.
 
 
 
بازیگری نوجوان:
 
تقدیر:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال به نسا رمضانی برای نمایش «همه باید نگهبانی بدیم» از شهرستان دزفول اهداء شد.
 
 
 
بازیگری زن:
 
رتبه سوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به طور مشترک و برای هر کدام جداگانه به مریم امانی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد و طاهره شفیعی برای نمایش «شاپرک خانوم» از شهرستان بندرماهشهر تعلق گرفت.
 
رتبه دوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال به طور مشترک و برای هرکدام جداگانه به بهاره غریبی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد و فاطمه سیاح طرفی برای نمایش «ما همه باید نگهبانی بدیم» از شهرستان دزفول اهداء شد.
 
رتبه اول:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به غزاله نجیمی برای نمایش «خنده نامه» از شهرستان خمینی شهر اهداء شد.
 
 
 
بازیگری مرد:
 
رتبه سوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به طور مشترک و برای هرکدام جداگانه به سید مهدی سلیمی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد و کامران جعفری برای نمایش «پینوکیو» از شهرستان امیدیه اهداء شد.
 
رتبه دوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال به طور مشترک و برای هرکدام جداگانه به رامین قادری برای نمایش «پینوکیو» از شهرستان امیدیه و نادر شریفی برای نمایش «همه باید نگهبانی بدیم» تعق گرفت.
 
رتبه اول:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به محمدرضا الله گانی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد اهداء شد.
 
 
 
نویسندگی:
 
رتبه سوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به نادر شریفی و محسن مستکین برای نمایش «همه باید نگهبانی بدیم» از شهرستان دزفول تعلق گرفت.
 
رتبه دوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال به ناصر محمودی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد اهداء شد.
 
رتبه اول:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به محسن عمادی و هادی کیانی برای نمایش «خنده نامه» از شهرستان خمینی شهر اهداء شد.
 
 
 
کارگردانی:
 
رتبه سوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به طور مشترک و برای هرکدام جداگانه به دانیال سیاحی برای نمایش «شاپرک خانوم» از شهرستان بندر ماهشهر و محسن مستکین برای نمایش «همه باید نگهبانی بدیم» از شهرستان دزفول اهداء شد.
 
رتبه دوم:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال به ناصر محمودی برای نمایش «خواب های رنگی» از شهرستان شهرکرد تعلق گرفت.
 
رتبه اول:
 
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به محسن عمادی و هادی کیانی برای نمایش «خنده نامه» از شهرستان خمینی شهر اهداء شد.
 
 
 
نمایش برگزیده:
 
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به عنوان نمایش برگزیده جشنواره به نمایش «خنده نامه» از شهرستان خمینی شهر تعلق گرفت.
 
 
 
دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از 14 الی 17 بهمن ماه 1398 به دبیری نادر سعادتی فرد در شهرستان دزفول برگزار شد.




نظرات کاربران