در حال بارگذاری ...
توسط نشر لیما

انتشار اثر کاندیدا و محکومین با دو نمایشنامه

کتاب کاندیدا و محکومین به تازگی در ویترین کتابفروشی ها قرار گرفته است. این اثر که شامل دو عنوان نمایشنامه می باشد به نویسندگی احمد و کورش نیک پیام و توسط نشر لیما در هزار نسخه منتشر شده است

به گزارش تئاتر اصفهان، هادی عسکری _کتاب کاندیدا و محکومین به تازگی در ویترین کتابفروشی ها قرار گرفته است. این اثر که شامل دو عنوان نمایشنامه می باشد به نویسندگی احمد و کورش نیک پیام و توسط نشر لیما در هزار نسخه منتشر شده است. موضوع نمایشنامه ی محکومین که به وسیله کورش نیک پیام نگاشته شده باز نمای واقعیت های فقر در یک خانواده است که در کشوری در امریکای جنوبی و در دهه ی بیست میلادی و به شیوه ای ناتورالیستی به نمایش در آمده است.
بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان این اثر در جشنواره ی سراسری نمایشنامه نویسی در سال 84 و نیز دو دوره جشنواره ی بین المللی تئاتر دانشگاهی در سال های 86 و 87 در بخش های نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی حائز رتبه گردیده است. از دلایل توفیق این اثر بنا به گفته ی منتقدان پرهیز از خودسانسوری نویسنده در متن است به گونه ای که وقایع کاملاً باورپذیر می باشند. 
نمایشنامه ی کاندیدا نیز که توسط احمد نیک پیام نوشته شده یک کمدی تراژدیست که وقایع آن در یک رژیم دیکتاتوری اتفاق می افتد و زمان و مکان خاصی هم ندارد.




نظرات کاربران