در حال بارگذاری ...
با همکاری مشترک انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و ستاد برگزاری سومین جشنواره تئاتر ونماشنامه نویسی روح الله

برگزاری کارگاه تخصصی تئاتر در اصفهان

با همکاری ستاد اجرایی سومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله و انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان سلسله کارگاه‌های آموزشی در زمینه نویسندگی، کارگردانی و بازیگری برگزار می‌شود

به گزارش تئاتر اصفهان، با همکاری ستاد اجرایی سومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله و انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان سلسله کارگاه‌های آموزشی در زمینه نویسندگی، کارگردانی و بازیگری برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان در آستانه برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در اصفهان و به منظور تحقق اهداف آموزشی انجمن نمایش اصفهان از تاریخ ۵ دیماه لغایت 25 بهمن ماه روزهای پنجشنبه و جمعه کارگاه آموزشی در حوزه های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری برگزار خواهد شد.
احسان جانمی، نویسنده و کارگردان فعال استان اصفهان مباحث اساسی پیرامون خوانش نمایشنامه و ریتم در اجرا را مورد تدریس قرار خواهد داد.
پیمان کریمی نویسنده و کارگردان فعال استان اصفهان طراحی صحنه و مبانی زیبایی شناسی در تئاتر را تدریس خواهد کرد و هادی عسکری یکی دیگر از نویسندگان و کارگردانان فعال اصفهان بازیگری و مواجهه بازیگر با نقش را با شرکت کنندگان مورد بحث و تدریس قرار خواهد داد.
 
شایان ذکر است این کارگاه‌های آموزشی با حمایت انجمن هنرهای( نمایشی استان اصفهان و بصورت رایگان برای علاقمند این حوزه برگزار می‌گردد.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند لا شماره 36615558 تماس حاصل نمایند.




مطالب مرتبط

با اعلام آثار راه یافته به بخش تازه‌های فجر

یک اثر از اصفهان به بخش تازه های فجر راه پیدا کرد
با اعلام آثار راه یافته به بخش تازه‌های فجر

یک اثر از اصفهان به بخش تازه های فجر راه پیدا کرد

هیئت انتخاب بخش تازه های فجر پس از بررسی آثار متقاضی نام هفت اثر را بعنوان راه یافته گان به این رویداد اعلام نمودند این در حالی ست که نام یک اثر از اصفهان در بین اثار اعلام شده به چشن میخورد

|

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران