در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ

نمایش سالمرگی از اصفهان در بخش های مختلف حائز رتبه شد

با اعلام هیئت داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ نمایش«سالمرگی» به کارگردانی پویان عطایی در بخش‌های طراحی پوستر، بازیگری مرد، بازیگری ن و نویسندگی مورد تقدیر قرار گرفت ک

به گزارش تئاتر اصفهان، هادی عسکری _ با اعلام هیئت داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ نمایش«سالمرگی»  به کارگردانی پویان عطایی در بخش‌های طراحی پوستر، بازیگری مرد، بازیگری ن و نویسندگی مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان
 
 محمد علی عمادی برای  « تقدیر طراحی پوستر»
 
مهدی تقی پور «  تقدیر بازیگری مرد»
 
خانم آذر بهار لو  «تقدیر بازیگری زن »
و
اصغر گروسی در بخش نویسندگی  «رتبه سوم» 
 
حائز رتبه شدند.
آرا هیئت داوران این جشنواره به شرح ذیل است
رهیات داوران در بخش طراحی پوستر با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲ میلیون ریال از طراح پوستر و بروشور نمایش سالمرگی، محمدعلی عمادی از اصفهان قدردانی کرد.
 
_جایزه برگزیده هیات داوران در بخش طراحی پوستر  شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به طراح پوستر و بروشور نمایش به خنده گندم که رویای آرد ، هومان هادی زاده  از شوشتر تقدیم شد.
 
_لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش طراحی نور به مبلغ سه میلیون ریال به مازیار آشوغ طراح نور نمایش داهول، از اندیمشک به عنوان رتبه سوم اهدا شد.
 
_در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به صورت مشترک به  عرفان علینجاتی و محمد قیاث آبادی طراحان نور نمایش من دیگه از تاریکی نمی ترسم، از اراک به عنوان رتبه دوم  تقدیم شد.
 
_همچنین رتبه اول شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به علیرضا معروفی  طراح نور نمایش شکم از کرج اختصاص یافت.
 
 _گروه موسیقی نمایش  من دیگه از تاریکی نمی ترسم شامل سیدمحمد محمدی و محمد ولیان از اراک در بخش موسیقی مورد تقدیر داوران قرار گرفتند.
 
 _رتبه سوم بخش موسیقی به طراح موسیقی و آهنگساز نمایش به خنده گندم که رویای آرد ،میلاد بهداروند از شوشتر اختصاص یافت.
 
_همچنین رتبه دوم توسط گروه موسیقی نمایش ملودی پدر ؛ حسین جعفری کیا،فرزاد فتحی و علی قلاوند از اندیمشک کسب شد. 
 
_ رتبه نخست موسیقی نیز شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به آهنگساز نمایش داهول ،آرش خوشنام از اندیمشک  اهدا شد.
 
_در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طراح صحنه نمایش به خنده گندم که رویای آرد ،رضا موری از شوشتر اهدا شد.
 
 _رتبه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به  طور مشترک  به هر یک از طراحان صحنه نمایش مرگ سپید دو کابوس ، مصطفی غلامی از رشت و نمایش امتداد یک سکوت ،مرتضی نجفی از قزوین 
 
_همچنین رتبه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به  طراح صحنه نمایش  من دیگه از تاریکی نمی ترسم ، سیدمحمد محمدی  تقدیم شد.
 
_ رتبه نخست بخش طراحی صحنه شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به طراح صحنه نمایش  داهول  به سرکار زهرا مرادی پور از  اندیمشک  اهدا شد.
 
_هیئت داوران در بخش بازیگری زن با لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به بازیگر نمایش  سالمرگی ،آذر بهارلو از اصفهان تقدیر کرد.
 
 _رتبه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ شش میلیون ریال به بازیگر نمایش داهول ، فروغ جلالی  از  اندیمشک  اهدا شد. 
 
_همچنین  رتبه دوم بازیگری زن شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به طور مشترک به بازیگر نمایش داهول،  خانم شکوفه جودکی از اندیمشک و بازیگر نمایش به خنده گندم که رویای آرد ، سمیه ابوالفتحی از شوشتر  تقدیم شد. 
 
_ در این بخش رتبه نخست به کسی اختصاص نیافت.
 
_هیئت داوران در بخش بازیگری مرد با لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۹ میلیون ریال به طور مشترک به ؛مهدی تقی پور بازیگر نمایش سالمرگی از اصفهان،محمد گله ملکی بازیگر نمایش به خنده گندم که رویای آرد از شهرستان شوشتر و محمد یوسفعلی زارعی، بازیگر نمایش ملودی پدر از شهرستان اندیمشک تقدیر کرد.
 
_همچنین رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۶میلیون ریال به طور مشترک به علی بدر طالعی بازیگر نمایش مرگ سپید دو کابوس از شهرستان رشت و محسن خدادای بازیگر نمایش داهول از اندیمشک  اهدا شد.
 
_رتبه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به طور مشترک به کریم حمدی بازیگر نمایش به خنده گندم که رویای آرد از شوشتر و بهمن دریکوندی بازیگر نمایش  ملودی پدر از اندیمشک  تقدیم شد. 
 
 _رتبه نخست این بخش نیز شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ۱۲ میلیون ریال به پوریا رضایی بازیگر نمایش من دیگه از تاریکی نمیترسم  از  اراک اختصاص یافت. 
 
_هیئت داوران در بخش بازیگری با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰میلیون ریال به طور مشترک به هر یک از بازیگران نمایش شکم از کرج؛  مهناز میرزایی، لیلا میناوند و  حامد نساج بخارایی، کیوان احمدی و رضا پور کریمیان به طور ویژه قدردانی کرد.
 
_هیئت داوران در بخش نمایش نامه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به نویسنده نمایش نامه ملودی پدر، بهروز وفایی از اندیمشک تقدیرکرد.
 
_رتبه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به طور مشترک به هر یک از نویسندگان نمایش نامه سالمرگی ،اصغر گروسی از اصفهان و نمایش نامه به خنده گندم که رویای آرد آقای مرتضی شاه کرم از شوشتر  اختصاص یافت. 
 
_همچنین رتبه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به مهدی آشوغ نویسنده نمایش نامه داهول از اندیمشک  اهدا شد.
 
_رتبه نخست بخش نمایش نامه نیز شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به سیدمحمد محمدی نویسنده  نمایش نامه  من دیگه از تاریکی نمی ترسم  از  اراک اهدا گردید.
 
_هیئت داوران در بخش کارگردانی  با لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هشت میلیون ریال به  طور مشترک به هر یک از کارگردان های نمایش مرگ سپید دو کابوس ،مصطفی غلامی  از  رشت و نمایش شکم،  علیرضا معروفی  از کرج تقدیر کرد.
 
_ رتبه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به کارگردان نمایش به خنده گندم که رویای آرد ،خلیل ضرغام پور کرم از شوشتر  اهدا شد.
 
_همچنین رتبه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۹ میلیون ریال به  کارگردان نمایش من دیگه از تاریکی نمی ترسم سیدمحمد محمدی تقدیم شد.
 
_رتبه نخست بخش کارگردانی شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ۱۴ میلیون ریال به کارگردان نمایش داهول آقای مهدی آشوغ از اندیمشک اهدا گردید. 
 
_هیئت داوران ۲ نمایش داهول به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک و من دیگه از تاریک نمی ترسم به کارگردانی سیدمحمد محمدی از اراک را به عنوان نمایش های برگزیده بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک اعلام کرد.
 
بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از چهارم تا هشتم آذر ۱۳۹۸ در اندیمشک برگزار شد.




نظرات کاربران