در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی نگار سبز زنده رود

اجرای نمایش «سفر جادویی»در اصفهان

_ نمایش «سفر جادوئی» به  نویسندگی مشترک حسن دولت آبادی و امیر شیخ جبلی و به  کارگردانی امیر شیخ جبلی از۷ تا ۱۳آبانماه ۹۸ هر شب ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در ابتدای خیابان توحید اصفهان  روی صحنه است

به گزارش تئاتر اصثفهان، هادی عسکری _ نمایش «سفر جادوئی» به  نویسندگی مشترک حسن دولت آبادی و امیر شیخ جبلی و به  کارگردانی امیر شیخ جبلی از۷ تا ۱۳آبانماه ۹۸ هر شب ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در ابتدای خیابان توحید اصفهان  روی صحنه است. 
  این اثر نمایشی در مرکز مهارت آموزی و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه و  توسط گروه تئاتر نگار سبز زنده رود با همکاری دفتر تخصصی تئاتر /تالار هنر اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان  تولید شده است.  

متن این نمایش برداشتی آزاد از داستان «جادوگران شهر از» نوشتۀ ال .فرانک باوم است. 
«سفر جادویی» در فضایی خلاق مخاطب را با دنیای جدیدی از هیجان و تخیل در قاب صحنه همراه میکند.

خلاقیت در روایت قصه و تلفیق عناصر جذاب، فانتزی و کاربردی در تئاتر کودک به همراه اتفاق های متفاوت در تمامی عناصر تئاتر مثل طراحی صحنه، موسیقی، نور و… در تلاشند تا ارتباط مناسب تمامی گروه های سنی با این اثر نمایشی شاد، موزیکال و خاطره انگیز را افزایش دهند .

در این تئاتر :محمد قبادی نژاد،امیرحسین حسن پور،دانیتا دباغ‌،پرستو نور بخش،علی غفرانی،زهرا شیروانی،ارشیا نجف،الما حمیدی،پریناز سیم بان،بهار فراست،پارسا سعیدی،دانیال فیروزی،نهال کاویانی،نوا اصلحی،پارسا انوری و...به ایفای نقش پرداخته اند.
  آهنگسازی این اثر را پویا فرهنگ پژوه عهده دار است .از دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
  طراح صحنه :الهه جابرزاده انصاری 
صوت و افکت :عرشیا نجف 
عکس: فروغ جابرزاده انصاری
منشی صحنه:فروغ جابرزاده امصاری و مهرنوش شریف نامی .
تئاتر «سفر جادویی » اثری اخلاقی – تربیتی که در  قالب فانتزی به انسان دوستی، همدردی با مردم و صلح  در سرزمینی بدون اختلاف می پردازد و کینه، انتقام، ظلم و دروغ را از صفات نا پسندیده می انگارد.

تلاش تیم تولید اثری با استاندارهای لازم در ژانر کودک و نوجوان بوده و همت خود را در این جهت معطوف داشته است.تئاتر «سفر جادوئی» به  نویسندگی حسن دولت آبادی و امیر شیخ جبلی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از۷ تا ۱۳آبانماه ۹۸ هر شب ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان واقع در ابتدای خیابان توحید اصفهان  روی صحنه است. 

  

 




نظرات کاربران