در حال بارگذاری ...
توسط دفتر تخصصی تئاتر تالار هنر

انتشار فراخوان همایش نگارش طرح و نمایشنامه محیطی استان اصفهان

دفتر تخصصی تئاتر تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان فراخوان نخستین همایش نگارش متن یا طرح نمایش محیطی را منتشر کرد

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری _  دفتر تخصصی تئاتر تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان فراخوان نخستین همایش نگارش متن یا طرح نمایش محیطی را منتشر کرد.
بنا بر این گزارش و به نقل از مهدی  شفیعی ریاست مجموعه تالار هنر این مجموعه بمناسبت روز اصفهان و با هدف توسعه شهری هنر نمایش اقدام به انتشار این فراخوان نموده است.
شفیعی افزود آثاری در اولویت پذیرش قرار دارند که از نظر نگاه و ایده بدیع و نوآورانه باشند و یا به توسعه اماکن مستعد شهری جهت اجرای نمایش یاری رسانند.
شفیعی در ادامه افزود طرح ها و نمایشهای پذیرقته شده جهت اجرا در ایام دهه فجر ۹۸ و ایام نوروز و هفته اصفهان در سال ۹۹مورد استفاده مراکز سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان قرار خواهد گرفت.
شفیعی در مورد فرصت و چگونگی ارسال متون اعلام کرد:
آخرین فرصت ارسال متون پایان آبان ماه ۱۳۹۸میباشد و علاقمندان طرح ها  و یا نمایشنامه های خود را در قالب  word به ایمیل تالار هنر به آدرس honartalar@gmail.com ارسال و در موضوع ایمیل عنوان«فراخوان نمایش محیطی» قید شود.




نظرات کاربران