در حال بارگذاری ...
با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر

جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان شاهین شهر برگزار شد

با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهرستان شاهین شهر و در محل این اداره جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر این شهرستان برگزار شدو در مورد برنامه‌های سال ۹۸، اعضاء به بحث و گفتگو نشستند

به گزارش تئاتر اصفهان، جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان شاهین شهر با حضور فرامرز رادمنش ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.


در این جلسه که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر برگزار شد رضا توماری معاونت هنری اداره ارشاد،هادی عسکری رئیس کانون کارگردانان شهرستان ،مرتضی طباطبایی دبیر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان،جمشید ترکیان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و علیرضا بدری عضو شورای سیاستگذاری حضور داشتند.

 

بنابر این گزارش، در ابتدای این نشست فرامز رادمنش ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه فعالان حوزه تئاتر شاهین شهر ، سال 97،را سال پر باری برای نمایش این شهرستان دانستند و ابراز امیدواری کردند در سال 98، با برنامه ریزی و تلاش مستمر شورای سیاستگذاری و دیگر فعالان این عرصه بتوانند رشد قابل توجهی در زمینه های محتلف آموزشی و تولید رقم بزنند.
رادمنش در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جمشید ترکیان ریاست انجمن هنرهای نمایشی شاهین شهر از ایشان خواست با بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیتهای موجود ، تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح کیفی حوزه نمایش بکار بندند.

 

در ادامه این نشست رضا توماری معاونت هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها شاهین شهر ضمن تقدیر و تشکر از جضور اعضاء شورا در این جلسه، حیات و پویایی تئاتر شاهین شهر را مرهون تلاش فعالان این حوزه دانستد و ابراز رضایت و خرسندی نمودند که تئاتر شاهین شهر همواره در سطح استان و کشور نمایندگان شایسته ای معرفی نموده است.

توماری در ادامه برگزاری دومین همایش فصلی تئاتر شاهین شهر«هفتک»، را نقطه عطفی در فعالیتهای سال 97، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش  شهرستان دانستند و ابراز امیدواری کردند در سال 98، بتوانند سومین دوره از این همایش را هر چه باشکوهتر برگزار کنند.

 

هادی عسکری، ریاست کانون کارگردانان شهرستان شاهین شهر در این جلسه اعلام کرد تمرکزاصلی و اساسی این کانون در سال 98،  برنامه های آموزشی و برگزاری کارگاههای تخصصی خواهد بود .
هادی عسکری در ادامه افزود در راستای اهداف آموزشی کانون  اولین ورک شاپ تخصصی کارگردانی تئاتر با همکاری  فرهنگسرای هنر شاهین شهر در دست انجام است

 

در ادامه جمشید ترکیان ریاست انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان از ساماندهی گروههای نمایشی در سال 98، خبر دادند و ابراز داشتند تمام تلاش این انجمن بر آن است بتواند همگام با فعالان این حوزه گامی اساسی در حل معضلات گروههای نمایشی بردارند.

 

جلسه شورای سیاستگذاری تئاتر شهرستان شاهین شهر بصورت هفتگی و در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران