در حال بارگذاری ...
همزمان با ایام نوروز در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان

دیدار نوروزی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب هنر و رسانه

همزمان با ایام نوروز،، در بامداد۱۱فروردین ماه سال جاری، و در مکان هنرستان هنرهای زیبا، دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان انجام شد.

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری _ همزمان با ایام نوروز،، در بامداد11فروردین ماه سال جاری، و در مکان هنرستان هنرهای زیبا،
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد علی انصاری با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان انجام شد.

 

بنابر ، این گزارش حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در دیدار نوروزی با اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه استان اصفهان با تبریک سال نو؛ تقارن بهار طبیعت با ماه رجب را به فال نیک گرفت و با خیر مقدم به حاضران گفت: سال ۹۸ به نام رونق تولید نامگذاری شده که لازم است برای تبیین ابعاد این مسئله تلاش جدی صورت پذیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه جدی به اقتصاد فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری فاخر و برنامه ریزی برای نحوه ارائه این آثار از جمله موضوعاتی است که در اقتصاد فرهنگ و هنر لازم است مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: در سال رونق تولید لازم است موضوع تولید و ارائه محصولات فرهنگی هنری مورد توجه جدی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قرار بگیرد که در این راستا برگزاری حراج محصولات فرهنگی هنری یکی از مواردی است که در سال ۹۸ از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و لازم است مورد توجه همگان به ویژه اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب گفت: امروز یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه توسعه زیرساخت اصلی کشور یعنی فرهنگ و هنر می‌باشد چرا که هرگاه فرهنگ یک جامعه درست شود در ادامه اقتصاد و سایر مسائل آن نیز درست می‌شود.

 

دیدار نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ۱۱ فروردین در هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان انجام شد.




نظرات کاربران