در حال بارگذاری ...
پویان عطایی کارگردان حاضر در جشنواره مقاومت

نخستین نمایش آپارتمانی پس از انقلاب

پویان عطایی کارگردان نمایش " مثل سوسوی فانوس آویخته " گفت: این نمایش نخستین نمایش آپارتمانی پس از انقلاب است که در استان اصفهان تولید شده است .

پویان عطایی دارای مدرک حرفه ای کارگردانی و بازیگری تئاترو همچنین دارای مدرک پایان دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوان می باشد ، از جمله سوابق کاری وی می توان به کارگردانی یک فیلم کوتاه؛ بازی دردو فیلم کوتاه؛ کارگردانی20 اثرصحنه‌ای تئاتر و 35 اثرخیابانی تئاتر؛ بازی در18 اثرصحنه ای تئاتر اشاره کرد.

وی توانسته است در 3 دوره برگزاری اردیبهشت تئاتراصفهان عنوان چهره برگزیده را نصیب خود کند ؛ او هم اکنون سرپرست گروه تئاتر میعادجوان می باشد و ازجمله آثاراجرایی می توان به این موارد اشاره نمود: ترانه ای برای آیدا؛ خط سرخ؛ فانوس دریایی؛ سکوت هپروت ملکوت؛ شله پزان؛ تنگهای خالی؛ دویک به نفع بارسلونا و .... همچنین تا کنون افتخار حضور در جشنواره های بین المللی،ملی،منطقه ای و استانی را داشته است.

پویان عطایی ، هم اکنون با نمایش " مثل سوسوی فانوس آویخته " در شانزدهمین جشنواره سراسری مقاومت حاضر شده است . این نمایش صحنه ای داستان یک جانباز جنگی را روایت می کند که نمی خواهد از امتیازات بنیاد شهید تحت فشارهای دیگران استفاده کند و  همین مسئله باعث سختی شرایط زندگی اش می شود و اتفاق هایی را در زندگی شخصی و اجتماعی اش حادث می شود.....

محمدرضا کوهستانی ، داستان نمایش را به رشته تحریر در آورده است و علاوه بر حضور بازیگران خوب اصفهانی ، شاهد حضور حسن جویره از چهره های برتر تئاتر استان می باشیم.

نمایش " مثل سوسوی فانوس آویخته " در دومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت ، در محل تالار قشقایی در دو سانس به روی صحنه رفت .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران