در حال بارگذاری ...

”گربه های محله ی قانزاریا» در تالار هنر اصفهان روی صحنه می‌رود

نمایش گربه های محله ی قانزاریا به نویسندگی هاجر پور سینا و کارگردانی عباس جلیل زاده از تاریخ ۸ لغایت ۲۳ شهریورماه سال جاری در ساعت ۲۰  توسط گروه هنری شاپو در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می‌رود. 

به گزارش تئاتر اصفهان، به نقل از عباس جلیل زاده کارگردان نمایش گربه های محله ی قانزاریا ، این نمایش از تاریخ ۸ شهریور در تالار هنر اصفهان به روی صحنه خواهد رفت. عباس جلیل زاده در رابطه با موضوع این نمایش اظحار داشت : گربه های محله ی قانزاریا بدون هیچ دغدغه ای مثل گربه های محله های دیگر روزگار می گذرانند، تا اینکه با چسبیده شدن یک اعلامیه به دیوار زندگی شان دگرگون می شود. به تکاپو می افتند و به فکر یک تغییر بزرگ. 
پس از بررسی مشکلاتی که بر سر راهشان تا رسیدن به هدف قرار دارد راه را هموار کرده و موفق می شوند . ولی در انتهای رسیدن به هدف متوجه می شوند که هدفشان درست نبوده . به دنبال رسیدن به آنچه که می تواند یک هدف درست و واقعی باشد دوباره دست به دست هم می دهند و طرحی جدید را پی ریزی می کنند .
کارگردان این نمایش می گوید: این نمایش در یک موقعیت کاملا فانتزی و موزیکال اتفاق می افتد.
این نمایش جهت شرکت در جشنواره کودک و نوجوان آماده می شود و انشاالله امید است که به تیراژ بالایی از اجرا در مناطق مختلف برسد.
سعیدیاردوستی، عادل یوسفی، اسماعیل سلمانی، عباس جلیل زاده، شهرام علیپور، الیاس مویدی، امیرهدایت نژاد، متین بیدگلی، مهدی ربیعی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند.
علیرضا ورشاوی، مدیر تولید و مجری طرح / علیرضا اکبری، تهیه کننده / مهساکاظمی، دستیارکارگردان و منشی صحنه / نغمه اندیک، مدیر صحنه / هاشم شمس، ساخت دکور /  پونه خامین و ملیکا غلامی، طراحان صحنه و لباس / مهران مختاری، ساخت موسیقی / الیاس مویدی، امیرهدایت نژاد، متین بیدگلی، مهدی ربیعی دستیاران صحنه / امید شانئی، مدیر روابط عمومی / پروانه خوشکام، طراح گریم / اشکان افشاری راد، اجرای گریم / نسترن محسنی، عکاس / از جمله عوامل این نمایش هستند.
نمایش گربه های محله ی قانزاریا از تاریخ ۸ لغایت ۲۳ شهریورماه سال جاری در ساعت ۲۰ در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود .
علاقمندان جهت تماشای  این نمایش و رزرو بلیط  می توانند به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه و یا با شماره های ۳۵۶۶۰۸۸۱-۲ تماس حاصل فرمایند.

 




نظرات کاربران