در حال بارگذاری ...

نمایش ” اعتراف سلفی» در اصفهان روی صحنه می رود

نمایش «اعتراف سلفی» به نویسندگی و کارگردانی فرهنگ شعبانی از تاریخ ۱ الی ۱۲ شهریور ماه سال جاری ساعت ۲۰:۳۰ در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود.

 به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از فرهنگ شعبانی نویسنده و کارگردان نمایش اعتراف سلفی با اشاره به موضوع نمایش گفت : جوانی جویای نام برای رسیدن به آرزوها و رویاها، کسب ثًروت و شهرت به ملاقات کارگردان و نمایشنامه نویسی می رود اما چالش آن دو به اوج می رسد که با وساطت کمدی نویسی همکاریها آغاز می شود .
همچنین فرهنگ شعبانی در رابطه با شیوه ی اجرایی این اثر افزود :  شیوه ی اجرایی این نمایش کمدی کلاسیک .. فانتزی می باشد . وی با بیان بیوگرافی خود افزود : ازسال ۱۳۵۸ با نمایش ….دقیانوس امپراتور شهر افسوس … شروع کردم و پس از سالها همکاری وکسب تجربه در صدا و سیما، آموزش وپرورش ، دانشگاه ، جشنواره ها ،مطبوعات و جراید، اینک با نمایش کمدی کلاسیک  … اعتراف سلفی.‌‌.. به مدد نفسهای گرم تماشاگران در صدد توفیق کسب تجربه دیگری هستم .
بیژن گنجعلی ، فرهنگ شعبانی ، امیر حسین نصیری از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند.
فرهنگ شعبانی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی در باره هنر نمایش می گوید : هنر وبخصوص هنر نمایش تلخیهای زندگی را افزونتر می سازد و این تلخیها زندگی را شیرین تر می کند…
وی معتقد است هنر ارزشمند و کاربردی تئاتر در این شرایط بحرانی فرهنگی کاملا تنهاست و تئاتریها تنهاتر از هنرشان هستند…‌. دلسوزان و مسئولان فرهنگی و هنری، می توانند بانفسی گرم دست های پرتوان اصحاب نمایش را در دست گرفته و بفشارند تا همگان شاهد معجزه هنر نمایش باشند .
 نمایش «اعتراف سلفی» به نویسندگی و کارگردانی فرهنگ شعبانی از تاریخ ۱ الی ۱۲ شهریور ماه سال جاری ساعت ۲۰:۳۰ در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه میرود .




نظرات کاربران