در حال بارگذاری ...

نمایش‌های راه یافته به بخش رقابت جشنواره تئاتر استان اصفهان معرفی شدند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان : نمایش‌های راه یافته به بخش رقابت بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان اصفهان پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره مشخص شدند.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، هوشنگ جمشیدیان با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان اصفهان گفت: نمایش‌های راه یافته به بخش رقابت بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان اصفهان پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره مشخص شدند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان افزود: بر این اساس نمایش "پنهان خانه پنج در"به کارگردانی احسان جانمی و نویسندگی حسین کیانی از اصفهان، نمایش "ناتمام" به کارگردانی پیمان کریمی و نویسندگی بهزاد آقاجمالی از اصفهان، نمایش "خودخوری" به کارگردانی و نویسندگی سید جواد نوریان از نجف آباد، نمایش "اسم من مژگانه، اینجا خونه منه "به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری از شاهین شهر به بخش رقابت بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان اصفهان راه یافتند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین "جیره بندی پر خروس برای سوگواری" به کارگردانی پیام میرکی و نویسندگی علی نرگس نژاد از لنجان، نمایش" آنکه کلوخ بر سر می زند سنگ می‌خواندش" به کارگردانی مهدی سه دهی از آران و بیدگل، "بد خوابی" به نویسندگی و کارگردانی هومن حیدری از اردستان، "آنتولوژی صبح فرحناک یک چاقو" به کارگردانی کورش شمس از شاهین شهر و "لطفاً گوریل خودت را قورت بده" به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان نیز از راه یافتگان بخش رقابت بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان اصفهان هستند.




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران