در حال بارگذاری ...

« قصه ی کفش‌های کوچولو» در تالار هنر روی صحنه می رود

نمایش«قصه ی کفش‌های کوچولو» به نویسندگی مشترک خاطره حسینی ، سعید اله یاری و کارگردانی سعید اله یاری از تاریخ ۲۲ مرداد الی ۵ شهریور در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود .

به گزارش تئاتر اصفهان، سعید اله یاری کارگردان این نمایش در رابطه با موضوع این نمایش می گوید؛

 نمایش عروسکی قصه ی کفشهای کوچولو داستان یک جفت کفش بچه گانه است که داخل قفسه ی کفشداری حرم امام رضا(ع)  جا مانده اند، بعد ازمدتی آنها را به انبار وسایل گمشده منتقل می کنند درآنجا کفش ها تلاش می کنند از انبار فرار کرده و پیش صاحبشان برگردند همچنین دراین انبار با وسایل دیگری آشنا می شوند و آنها نیز سعی در کمک به کفشها و تلاش برای نجات آنها دارند اما موفق نمی شوند که کفشها را از انبار بیرون ببرند و در نهایت بعد از گذشت چند روز ازهمه جا نا امید می شوند و تسلیم سرنوشتی که برایشان پیش آمده می شوند تا اینکه یکی از خدام حرم وارد انبار می شود، کفشهارا برمی دارد و به آنها می گوید که قرار است آنها را برای دختربچه ای ببرد که به تازگی کنار پنجره فولاد شفا گرفته است....

سعید اله یاری درباره شیوه و سبک اجرایی این نمایش گفت؛ این نمایش بصورت عروسکی اجرا می شود، عروسکهای ماروتی، میله ای و تلفیقی و تن پوش مورد استفاده در این نمایش عروسکیست همچنین دراین نمایش از تکنیک نور فلورسنت و رنگهای فسفراسانس استفاده می شود.

 وی این نمایش را مناسب جهت حضور درجشنواره ملی تاتر رضوی دانست و گفت تلاش خود را خواهیم کرد تا این نمایش در این جشنواره شرکت داده شود .

شیما مشکل گشا، کیانا اسکندری، آنیتا رضوانی، سعادت ادهمی، اکبرخلقی، عاطفه نقوی، محسن خضابی، فهیمه پاینده، علی حاجی هاشمی، احسان شیرمحمدی، مهریار منتظری، معراج ابطحی، بازی دهندگان عروسکها در این نمایش هستند .

اکبرخلقی، شیما مشکل گشا، دستیاران کارگردان - زهرا ثمربخش، منشی صحنه - احسان شیرمحمدی، مدیرصحنه - هومن همامی، آهنگساز - احمدپناه نجات، طراح صحنه – مینا پناه نجات، سعیداله یاری، طراح عروسکها -  زهرا ثمربخش، نور و کیانا اسکندری به عنوان گریم از جمله عوامل اجرایی این نمایش هستند که گروه را همراهی می کنند .

سعید اله یاری در آخر افزود امیدوارم مسئولان با حمایت های مادی و معنوی از گروه های نمایشی و بسترسازی جهت اجرای نمایشهای خلاق و همیاری  در تبلیغات و اجراهای نمایش های تولید شده گامی مؤثر در رشد و تکامل این هنر ارزشمند در شهر اصفهان بردارند .

 نمایش " قصه ی کفشهای کوچولو" هر شب از 22 مرداد الی 5 شهریور در سالن اصلی تالارهنر در ساعت 18 به روی صحنه می رود .

, , , تالار هنر, نمایش عروسکی




نظرات کاربران