در حال بارگذاری ...

گروه تئاتر میعاد جوان به جشنواره تئاتر ملی رضوی مشهد می‌رود

نمایش «زندگی درسال صفر» منتخب یازدهمین جشنواره تئاتر ملی رضوی راهی مشهد مقدس می‌شود.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از پویان عطاییکارگردان نمایش «زندگی درسال صفر ،« این نمایش توانست با راه یابی به یازدهمین جشنواره تئاتر ملی رضوی برگ زرین دیگری در کارنامه خود و گروه تئاتر میعاد جوان رقم بزند. وی در رابطه با موضوع این نمایش افزود : این یک موضوع اجتماعی – رضوی است، داستان نمایش درموردانسان هایی است که درسالی زندگی می کنند که دیگراخلاقیاتی وجود ندارد ولی درآخر، دست به دامان معنویات می شوند تا ازنابودی نجات پیدا کنند همچنین سبک اجرایی این نمایش رئال است ولی درلحظاتی باطراحی های سورئال در اجرا مواجه می‌شویم که زیبایی منحصر به فردی به نمایش داده است .

وی افزود : این نمایش به نویسندگی محمدرضا قاسمی و بازیگری مریم دشتی، رحیم ملکی، سعید مصلحی، سعید رضایی، مهدی خلیلیان، میثم کلباسی، علی محمودی، آرزو رضاکرمی راهی مشهد مقدس خواهد شد . دیگر عواملی که گروه میعاد جوان را در این جشنواره همراهی میکنند عبارتند از مریم دوستی ایرانی به عنوان دستیار کارگردان و مهدی جاوید به عنوان آهنگساز و در بخش طراحی لباس مریم دشتی، آرشیو لباس، شفق کاظمی وطراح پوستر و بروشور، اعظم باصره  این گروه را همراهی خواهند کرد .

پویان عطایی در پایان افزود، تقریبا ده سال است که با گروه تئاترمیعاد جوان علاوه براجراهای عموم متعدد درزمینه های صحنه ای وخیابانی درتمامی جشنواره های بین المللی، ملی، منطقه ای واستانی شرکت داشته ام ولی دریغ ازحمایت مالی ومعنوی مسئولین مربوطه ! من و گروهم تنها وتنها نیازمند سالنی برای اجرا، پلاتویی برای تمرین وحمایت مادی ومعنوی برای ادامه حیات تئاتری گروهمان می باشیم ، به امیدروزی که بتوانیم شهر اصفهان راسرافراز کنیم ومدیران هنری اصفهان نیزبا حمایت های خود باعث سربلندی هنرمندان تئاتر اصفهان بشوند .

زمان برگزاری جشنواره تئاتر ملی رضوی از تاریخ از15تا20مرداد درشهرخراسان شمالی است.




نظرات کاربران