در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی «فراموش نامه» به اصفهان می‌رود

نمایش «فراموش نامه» به کارگردانی سعید امیر سلیمانی از ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در دو سانس ۱۹ و ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان میهمان مردم هنرپرور اصفهان است.

به گزارش تئاتر اصفهان و به نقل از محمدکاظم شیران به عنوان تهیه کننده، این نمایش با طرح اولیه سعید امیرسلیمانی ونوشته فرهاد نقد علی، نمایشی است که کارگردانی آن را نیز سعید امیر سلیمانی بر عهده دارد.

«فراموش نامه» در یک پرده با کاراکترهای محدودی چون دکتر که بیماری آلزایمردارد، دخترش تهمینه وپرستارش به نام سهراب شکل گرفته است.

موضوع اصلی این نمایش عشق است که همیشه درجهان هستی وجود دارد و به موازات آن به موضوعی همچون بیماری آلزایمر به شکلی صحیح و زیبا می پردازد .

 سبک این نمایش رئالیست یا همان واقعیت گرا است و برداشتی ازشاهنامه نیز درآن وجود دارد، در بخش‌های زیادی از این نمایش بنابر موقعیت های خاص بوجود آمده از طنز نیز بهره گرفته است.

سعید امیر سلیمانی کارگردان و بازیگر این نمایش، کارگردانی نمایش نامه‌هایی چون سایه سی‌مرغ، پرستوها و نهار لعنتی را نیزدرکارنامه هنری خود دارد، او پس از اقامت یک ساله در خارج از کشور،  نمایش «فراموشنامه» را به عنوان اولین کارهنری خود در بازگشت به ایران، روی صحنه می‌برد .

سپند امیرسلیمانی به همراه الهام پاوه نژاد در این نمایش بازی می‌‌‌کنند. این نمایش از 24 تا 26 مردادماه در دو سانس در ساعت های 19 و 21 در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان روی صحنه میرود.




نظرات کاربران