در حال بارگذاری ...

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با هنرمند پیشکسوت تئاتر استان

حجت الاسلام و المسلمین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در منزل هنرمند پیشکسوت تئاتر استان از وی عیادت و به خاطر سال ها تلاش و زحمت در عرصه هنر نمایش تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش تئاتر اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور در منزل حسن کریمی هسنیجه هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و نمایش استان از وی عیادت کرد .

در این دیدار کریمی هنرمند تئاتر استان اصفهان با بیان توضیحاتی از شرح زندگی و فعالیت‌های هنری خود پیرامون وضعیت تئاتر استان مطالبی را بیان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به سابقه اصفهان در عرصه هنر نمایش برای این هنرمند تئاتر آرزوی سلامتی کرد.

حسن کریمی هسنیجه از پیشکسوتان هنر تئاتر اصفهان، عضو شورای نظارت و ارزیابی نمایش استان و حائز رتبه برتر در جشنواره تئاتر فجر است.

 دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حسن کریمی هسنیجه هنرمند عرصه تئاتر و نمایش استان ٢٧ خردادجاری با حضور معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در منزل این هنرمند پیشکسوت انجام شد.

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر

مجتبی خلیلی: «اشرف مخلوقات»، روایت محیط‌زیست از زبان تنها بازمانده جنگل‌های گیلان است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر

مجتبی خلیلی: «اشرف مخلوقات»، روایت محیط‌زیست از زبان تنها بازمانده جنگل‌های گیلان است

مجتبی خلیلی، کارگردان نمایش خیابانی «اشرف مخلوقات» مضمون اثر خود را روایت محیط‌زیست از زبان یک گوزن به عنوان تنها بازمانده جنگل‌های گیلان دانست.

|

نظرات کاربران