در حال بارگذاری ...
با اعلام مدیر بین الملل جشنواره

«اون.... اوفلیاست» از اصفهان نماینده ایران در جشنواره تئاتر «حرکت» تفلیس

آلبرت بیگ‌جانی مدیر بین‌الملل گروه هنری دیماک و نماینده جشنواره تئاتر «حرکت» تفلیسِ کشور گرجستان، نمایش« اون....اوفلیاست کاری از ستاره تبریززاد از اصفهان را بعنوان نمایش ایرانی دعوت شده به این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان، آلبرت بیگ‌جانی مدیر بین‌الملل گروه هنری دیماک و نماینده جشنواره تئاتر «حرکت» تفلیسِ کشور گرجستان، نام نمایش ایرانی دعوت شده به این جشنواره را اعلام کرد.
 
بنابر این گزارش و به نقل از انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان نمایش «اون… اوفلیاست» به کارگردانی ستاره تبریززاد از اصفهان کاری از گروه تئاتر «هیچ»، به تهیه کنندگی میعاد سلیمانی جهت اجرا در این جشنواره برگزیده شده است.
 
آلبرت بیگ ‌جانی که عضو هیئت برگزاری جشنواره «هایفست» نیز است،ضمن اعلام این خبر  عنوان کرد: امسال بیستمین سالگرد جشنواره «هایفست» را پیش رو داریم و سعی‌مان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد است. بر همین اساس در کنار گروه‌های تئاتری شرکت کننده مهمانان ویژه ای نیز از نقاط مختلف جهان خواهیم داشت، که ضمن شرکت در جلسات و سمینارها، ورکشاپ های متنوعی نیز برگزار خواهند کرد.
 
وی که دبیر بخش ایران در جشنواره فوق است، عنوان کرد: مانند سال‌های قبل، امسال نیز بخش ایران فعال خواهد بود و در این بخش نگاه ویژه‌ای به نمایش‌های خیابانی خواهیم داشت.




نظرات کاربران