در حال بارگذاری ...

میزبانی تالار هنر اصفهان از نمایش «گالیله»

نمایش «گالیله» کاری از گروه نمایشی خاک با حمایت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان، نمایش «گالیله» به ‏نویسندگی و کارگردانی محمدرضا بزرگ زاد، کاری از گروه نمایشی خاک با حمایت دفتر تخصصی هنرهای نمایشی تالار هنر  وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه خواهد رفت. 

بنابر این گزارش، این اثر با نگاهی به گالیله نوشته برتولت برشت به رشته تحریر درآمده و از روز  2۴ آذرماه ۱۴دی ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان روی می رود.

در این نمایش ‏حسن جویره، ‏جهانگیر نکویى، ‏احمدرضا سلیمانى، ‏محمد رادمهر، ‏مسعود یزدان بخش، ‏محمد بارانى، ‏ریحانه مظاهرى مهر، ‏بیتا محسنى، ‏على ایرانپور ، ‏سپهرام سلیمانى و جواد مدنی بعنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل عبارتند از: 

زهرا حسومیان، نگین هنرجو، مجید اصولى و محمد بارانى ‏گروه کارگردانى، اشکان افتخاری طراح پوستر و بروشور، محمد عباد آهنگساز.




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان

«گالیله» به کارگردانی  محمد بزرگ زاد در اصفهان روی صحنه می‌رود
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان

«گالیله» به کارگردانی محمد بزرگ زاد در اصفهان روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان، با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان هم‌زمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان نمایش‌های حاضر در این رویداد در اصفهان و شهرستان‌های دیگر این استان ...

|

نظرات کاربران