در حال بارگذاری ...
در نشست فوق‌العاده شورای سیاستگذاری تصویب شد

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تئاتر استان اصفهان

طی جلسه ای فوق العاده که در محل دفتر محمد حسین محمدی فشارکی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد با تصمیم شورای سیاستگذاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی اصفهان مهلت ارسال آثار تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان،  در این جلسه که با حضور  محمد حسین محمدی فشارکی معاونت هنری اداره کل، بهزاد بابایی رئیس اداره هنری، هادی عسگری احسان جانمی و پیمان کریمی از  اعضای هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان برگزار شد با بررسی تمامی جوانب موجود مهلت ارسال آثار سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان تا پنجم آبان ماه سال جاری تمدید شد.
هادی عسگری از اعضای هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان اظهار داشت: با عنایت به شرایط موجود ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی‌های پی در پی سالن‌های تئاتر و عدم امکان تولید نمایش در این ایام توسط گروه‌های نمایشی و با توجه به درخواست بسیاری از متقاضیان حضور در این رویداد، با بررسی تقویم ایام و با هماهنگی با دیگر ارکان مرتبط با این رویداد تقویمی سی و سومین جشنواره استانی اصفهان تغییر کرد.
آخرین مهلت ارائه تقاضانامه و مدارک لازم تا پنجم آبانماه ۱۴۰۰ تمدید وزمان بازبینی آثار به هفتم لغایت دوازدهم آبان ماه سال جاری تغییر یافت.




مطالب مرتبط

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران