در حال بارگذاری ...
منتخب رویداد فصل امید

اجرای نمایش سفر جادویی یکی از منتخبین رویداد فصل امید در اصفهان

در پی تبعات حاصل از شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اداره‌کل هنرهای نمایشی وبا توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان همدان به شکل مرسوم در سال جاری، اداره‌کل هنرهای نمایشی با مشارکت اداره‌‌کل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان همدان، برنامه ویژه «فصل امید» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان، هادی عسگری_ در پی تبعات حاصل از  شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر  کودک و نوجوان همدان  اداره‌کل هنرهای نمایشی وبا توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان همدان به شکل مرسوم در سال جاری، اداره‌کل هنرهای نمایشی با مشارکت اداره‌‌کل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان همدان، برنامه ویژه «فصل امید» را برگزار می‌کند.
بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان «امیر مشهدی‌عباس«، «سهراب نیک فرجاد» و «آزاده انصاری» انتخاب آثار بخش صحنه‌ای رویداد «فصل امید» را برعهده داشته و 13 اثر نمایش را در بخش صحنه ای مورد پذیرش نهایی قرار دادند.
 
در میان اسامی پذیرفته شدگان نام  تئاتر  «سفر جادویی» به کارگردانی امیر شیخ جبلی از اصفهان به عنوان یکی از نمایندگان اصفهان نیز به چشم می خورد.
بر همین اساس گروه تولید این نمایش  در راستای انجام تعهدات خود بعنوان یکی از  منتخبین این رویداد می بایست با هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  و براساس شرایط کمیته استانی مقابله با کرونا اجراهایی را در سطح استان انجام دهد. 
امیر شیخ جبلی کارگردان این اثر اظهار داشت به همین منظور این نمایش از 7 فروردین 1400 لغایت 24 فروردین در یکی از سالنهای مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان روی صحنه می‌رود.
شیخ جبلی افزود:این اثر نمایشی برداشتی آزاد از داستان «جادوگران شهر از» نوشتۀ ال .فرانک باوم است. وبه دلیل استقبال گسترده ی مخاطبان این اثر نمایشی پیش از این در اصفهان سه دوره اجرای عمومی داشته است
تلاش تیم تولید این اثر نمایشی به کارگیری  عناصر نمایشی در جهت افزایش کیفیت اثر در فضایی فانتزی بوده تا مخاطب کودک و نوجوان را با دنیای جدیدی از هیجان و تخیل در قاب صحنه همراه نماید.
 
شیخ جبلی افزود: در حال انجام  هماهنگی های لازم به جهت برنامه ریزی منسجم همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت اجرای عمومی این اثر بوده و از همراهی و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین انجمن هنرهای نمایشی اصفهان سپاسگزاریم.
 




نظرات کاربران