در حال بارگذاری ...
در پی درگذشت حسن کریمی هسنیجه

پیام مدیر کل هنرهای نمایشی بمناسبت درگذشت حسن کریمی هسنیجه

با اعلام خبر درگذشت حسن کریمی هسنیجه هنرمند پیشکسوت و عضو شورای نظارت بر نمایش استان اصفهان مدیر کل هنرهای نمایشی با انتشار پیامی این مصیبت وارده را به خانواده ام مرحوم و جامعه هنری استان اصفهان تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان_با انتشار خبر درگذشت ناگهانی حسن کریمی هسنیجه پیشکسوت و عضو شورای نظارت بر نمایش استان اصفهان مدیر کل هنرهای نمایشی کشور با انتشار پیامی این مصیبت وارده را به خانواده ام مرحوم تسلیت عرض نمود.
 
متن پیام قادر آشنا به شرح زیر است:
 
«دریغ و درد که در روزهای مزین به نام بانوی گرانقدر اسلام حضرت زهرا (س) ما هنرمندی را از دست دادیم که به واقع عاشق اهلبیت و مادر سادات حضرت صدیقه طاهره (س) بود.
خبر درگذشت هنرمند توانا، صاحب کسوت و تجربه زنده یاد «حسن کریمی هسنیجه» بسیار متاثرکننده بود. چه اینکه نگاه و اندیشه او و باورش به مذهب، آنچه در قلب و روح این ملت نهادینه شده او را در جایگاهی ارفع قرار می دهد. 
به غفران و رحمت پروردگار پناه می‌بریم و استاد «حسن کریمی هسنیجه» را نیز با همین نگاه بدرقه می‌کنیم. مردی که در مقام بازیگر همچون برادر بزرگوارش در تئاتر اصفهان صاحب جایگاه بود و نقش آفرینی هایش نام را مانا نگاه می دارد.
این مصیبت را به خانواده محترم ایشان، دوستدارانشان و جامعه هنرمندان استان اصفهان تسلیت می‌گویم و ضمن طلب غفران الهی آرزو می کنم آن مرحوم با اولیاء الله محشور شوند.»




نظرات کاربران