در حال بارگذاری ...
علیرضا سرائی کارگردان خبر داد

اولین کنسرت نمایشی در شهرضا روی صحنه خواهد رفت

علیرضا سرائی کارگردان شهرضا در گفتگو با تئاتر اصفهان اظهار داشت اولین کنسرت نمایشی در شهرضا بعد از پایان یافتن دوران کرونا روی صحنه خواهد رفت

به گزارش ایران تئاتر اصفهان علیرضا سرائی از روی صحنه رفتن اولین کنسرت نمایشی در شهرضا خبر داد.

بنابر این گزارش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان علی رضا سرائی از کارگردانان شهرضا در گفتگو با تئاتر اصفهان اظهار داشت:

برای اولین بار در این شهر و همچنین اولین بار در منطقه جنوب استان اصفهان، کنسرت نمایشی را تحت عنوان خواب شیرین به صحنه خواهم برد. این کنسرت نمایش که با رویکرد توسعه و رواج نمایش های مبتنی بر ادبیات اصیل ایرانی و همچنین افسانه های به جا مانده از گذشتگان به صحنه میرود،با ایجاد تلفیق ونوآوری در سبک نمایشنامه و اجرای ترکیبی آن با موسیقی سنتی ایرانی ،گام های تازه ای را در جهت احیا فرهنگ نمایش سنتی کشور بر خواهد داشت. سرائی در ادامه افزود:انتخاب متن این نمایش براساس داستان معروف وعاشقانه خسرو وشیرین نظامی گنجوی انجام شده و محسن طارمی با اقتباس از داستان مذکور نمایشنامه ای  احساسی را به تصویر کشیده است.

سرائی افزود:اجرای بخش های موسیقی این کنسرت نمایش بر عهده گروه هنوز آواز  است که با مسئولیت و همچنین خوانندگی استاد محمد مراد زاده اداره می گردد. علیرضا سرائی در پایان اظهار داشت:امیدواریم که پس از  پایان یافتن  دوران کرونا و همچنین با سرمایه گذاری بخش های هنری شهرستان،این پروژه در مکان تالار فجر به اجرای عمومی برود و مورد استقبال هنردوستان و مردم شهرستان شهرضا قرار گیرد.




نظرات کاربران