در حال بارگذاری ...
هادی عسکری مدیر درگاه استانی ایران تئاتر در اصفهان اعلام کرد

نگاه جدی تر گروههای نمایشی نسبت به ثبت سابقه اجرای عموم خود در پورتال ایران تئاتر

با شروع مرحله بازبینی آثار متقاضی جهت شرکت در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اهمیت ثبت اجرای عموم نمایشها در پورتال ایران تئاتر بیش از پیش نمایان شد

به گزارش تئاتر اصفهان ، با شروع مرحله بازبینی آثار متقاضی جهت شرکت در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اهمیت ثبت اجرای عموم نمایشها در پورتال ایران تئاتر بیش از پیش نمایان شد.
به گزارش تئاتر اصفهان هادی عسکری عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان و مدیر درگاه استانی ایران تئاتر در رابطه با اهمیت این موضوع اعلام کرد:
یکی از شرایط حضور در جشنوار استانی ثبت سابقه اجرای عموم گروههای نمایشی در پورتال ایران تئاتر میباشد، و نمایشهایی که سابقه اجرای عموم آنها در پورتال ثبت شده باشد مورد ارزیابی قرار میگیردالبته در سال جدید اکثر جشنواره های کشور همچون جشنواره فجر ،فتح خرمشر،مهر کاشان و.....این شرط را از مفاد فراخوان های خود قرار دادند و در فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اصفهان یکی از شرایط حضور در مرحله بازبینی ثبت سابقه اجرای عموم در پورتال میباشد.
عسکری در ادامه افزود:
تاکید حمید شهرانی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اصفهان به تمامی گروههای متقاضی جهت شرکت در این جشنواره مبنی بر ثبت سابقه اجرای عموم خود در درگاه استانی ایران تئاتر باعث شد گروههای نمایشی نگاه جدی تری به این مهم داشته باشند و تقریبا بیش از نود درصد گروهها اجراههای عموم خود را در این درگاه به ثبت رساندند.
  عسکری در رابطه با چگونگی عملکرد گروها جهت ثبت سابقه اجرای عموم خود اعلام کرد سرپرست یا کارگردان هر گروه در زمان اجرای عموم خود با ارسال مشخصات اجرا از قبیل اسامی بازیگران، عوامل، زمان اجرا، مکان اجرا و تعدادی عکس از اجرای نمایش برای مسئول پورتال کار ثبت سابقه اجرای عموم آنها انجام خواهد شد.
عسکری افزود طبق اعلام مرکز هنرهای نمایشی اجرای عموم گروههای نمایشی تنها در صورت ثبت در درگاه ایران تئاتر به رسمیت شناخته میشود




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر

مجتبی خلیلی: «اشرف مخلوقات»، روایت محیط‌زیست از زبان تنها بازمانده جنگل‌های گیلان است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر

مجتبی خلیلی: «اشرف مخلوقات»، روایت محیط‌زیست از زبان تنها بازمانده جنگل‌های گیلان است

مجتبی خلیلی، کارگردان نمایش خیابانی «اشرف مخلوقات» مضمون اثر خود را روایت محیط‌زیست از زبان یک گوزن به عنوان تنها بازمانده جنگل‌های گیلان دانست.

|

با برگزاری  آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان
با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

معرفی سه اثر منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان

با برگزاری آیئن اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان ضمن اعلام برگزیدگان در هر بخش، سه اثر به عنوان منتخبین این رویداد به جشنواره منطقه ای معرفی شدند

|

نظرات کاربران