در حال بارگذاری ...
همزمان با ایام نوروز،توسط گروه نگار سبز زنده رود

نمایش خیابانی« پس کوچه های اصفهان» توسط گروه نگار سبز زنده رود در اصفهان اجرا شد

 تئاتر خیابانی «پس کوچه های اصفهان»   به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ توسط گروه تئاتر نگار سبز زنده رود و آموزشگاه تئاتر سایه با مضمون طنز روایتی از سفر توریستی به اصفهان و مواجهه و همراهی او با خانواده ای اصفهانی در کوچه پس کوچه های شهر و آشنایی با آداب ، رسوم ،تاریخ و فرهنگ این شهر را حکایت می کنند.

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری _ تئاتر خیابانی «پس کوچه های اصفهان»  به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ توسط گروه تئاتر نگار سبز زنده رود و آموزشگاه تئاتر سایه با مضمون طنز روایتی از سفر توریستی به اصفهان و مواجهه و همراهی او با خانواده ای اصفهانی در کوچه پس کوچه های شهر و آشنایی با آداب ، رسوم ،تاریخ و فرهنگ این شهر را حکایت می کنند.

این اثر نمایشی در محل  گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان  از روزهای ابتدایی نوروز ۹۸ در حال اجراست، و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

محمد قبادی نژاد ،امیر حسین حسن پور ،مهتا مهرقربانی و ابوالفضل قبادی نژاد بازیگران این تئاتر خیابانی هستند . 
از دیگر عوامل این اثر میتوان به الهه جابرزاده انصاری طراح فضا و ساخت عروسک اشاره نمود .

امیر شیخ جبلی در رابطه با تولید تئاتر خیابانی گفت :
تولید آثار نمایشی در قالب خیابانی در کنار دیگر تولیدات و آثار نمایشی از دیگر برنامه های هدفمند این گروه تئاتر بوده که با توجه به  کارکردهای خاص آن در اثرگذاری مناسب و به جهت آن ارتقاء فرهنگی جامعه را سبب گردیده و با توجه به استقبال آن از سوی عامه ی مردم به جهت سهولت دسترسی همیشه جزئی از برنامه های ثابت این گروه تئاتری را شامل میگردد.




مطالب مرتبط

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند
با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان

آثار سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان اجرای عمومی می‌شوند

با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان دوازده اثر شرکت کننده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان در سالن‌های پردیس هنر و تالار هنر برای عموم اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران