در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی در اصفهان

دیدار شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با اعضاء هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان

به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، دکتر نوروزی شهردار اصفهان ، به همراه دکتر عیدی ریاست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مهدی شفیعی ریاست تالار هنر اصفهان با اعضاء هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، دیدار کردند .

به گزارش تئاتر اصفهان ، هادی عسکری_ به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، دکتر نوروزی شهردار اصفهان ، به همراه دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و ریاست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مهدی شفیعی ریاست تالار هنر اصفهان با اعضاء هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، دیدار کردند .
در این دیدار که در فضایی صمیمی صورت گرفت دکتر نوروزی شهردار اصفهان ضمن تبریک روز ملی هنرهای نمایشی، تقارن این روز را با ایام نوروز به فال نیک گرفتند،و برای انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان آرزوی توفیق روزافزون کردند.

در ادامه این دیدار دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و ریاست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری، ضمن تبریک روز ملی هنرهای نمایشی ، ابراز امیدواری کرد در سال نود و هشت با تعامل هر بیشتر بین انجمن نمایش استان اصفهان، و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بتوان به چشم اندازی وسیع در عرصه هنرهای نمایشی دست یافت و اظهار امیدواری داشتند در سال نود و هشت بتوان حمایتهای بیشتری در زمینه تولید تئاتر به عمل آورند.

در ادامه این دیدار مهدی شفیعی ریاست تالار هنر اصفهان نیز روز ملی هنرهای نمایشی ، را به هنرمندان تئاتر کشور به ویژه هنرمندان تئاتر اصفهان تبریک گفتندوحمایت خود را در زمینه تولید و اجرای نمایش در سالنهای مجموعه تالار هنراعلام کردند.

 




نظرات کاربران