در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

دیدار مسئولین شهرداری اصفهان با محمد علی میاندار پیشکسوت تئاتر

در هفتمین روز از بهار نود و هشت و همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی، محمد ترابی ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان ، به همراه دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و، ورزشی شهرداری اصفهان از محمد علی میاندار پیشکسوت تئاتر دیدار به عمل آوردند

به گزارش تئاتر اصفهان-هادی عسکری، روز ملی هنرهای نمایشی در سال نود و هشت مقارن شده است با بهار طبیعت.
در هفتمین روز از این بهار و به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و،  ورزشی شهرداری اصفهان، به همراه محمد ترابی ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، از محمد علی میاندار پیشکسوت تئاتر و سینمای این استان دیدار کردند.
در این دیدار دکتر عیدی ضمن تبریک سال نو، برای محمد علی میاندار آرزوی سالی پر برکت ، توام با صحت و سلامت کردند و از زحماتی که طی سالها فعالیت هنری متحمل شدند تقدیر و تشکر نمودند.
 در ادامه محمد ترابی ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین و چند ساله محمد علی میاندار از ایشان به عنوان یکی از پیشکسوتان تاثیر گذار در حوزه نمایش استان نام بردند و از خداوند متعال برایشان آرزوی سالی پر برکت همراه با صحت وسلامت نمودند.

بحث و برسی پیرامون دغدغه‌های مشترک مسئولین، و هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی و اهمیت اهتمام ورزیدن به این مسائل از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.
محمد علی میاندار در کارنامه هنری خود علاوه بر بازی در تئاتر، بازی در سریال‌های تلوزیونی و سینما را نیز دارند.




نظرات کاربران