در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «ماهی ها مشغول کارند»:

در جشنواره مقاومت فرهنگ های مختلف و ایده های ناب نشان داده می‌شوند

به گزارش تئاتر اصفهان، نمایش محیطی ماهی ها مشغول کارند، با حمایت فرهنگسرای پایداری و دفتر تخصصی تئاتر  تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با موضوع 175 شهید غواص تولید شد و در طول برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت میزبان علاقه مندان است.

رحیم نژاد گفت: شیوه اجرایی این نمایش و بیشتر حرکات طراحی شده با استفاده از زبان بدن است، ما به سراغ بازیگرانی رفتیم که به صورت تخصصی در این حیطه و حوزه تئاتر فعالیت می‌کنند .

وی علاوه بر اشاره به گروه بازیگران نمایش " ماهی ها مشغول کارند" به معرفی گروه خود به نام تئاتر تجربه نو ،به سرپرستی آقای اصغر خلیلی پرداخت و گفت : ما در این گروه فعالیت های زیادی در حوزه نمایش تولید و به اجرا می رسانیم و همیشه اولین پارامتر برای ما خلق اثری ناب و تجربه ای نو است  و امیدواریم بتوانیم مخاطبانمان را مثل گذشته راضی نگه داریم.

رحیم نژاد علت حضور خود در این جشنواره را چنین بیان نمود که رد پای جنگ بعد از سال ها هنوز هم احساس می شود و خیلی از شهر های کشورم ایران با اثرات جنگ دست و پنجه نرم می کنند و همیشه یک تلنگر من را به این سمت می کشد که نسل های بعد باید ببینند و درک کنند که بودند ، رفتند و خواهند آمد کسانی که از خاک وطن دفاع کنند و این فقط ذره ای از فرهنگ مقاومت ایران اسلامی است .

 جشنواره تئاتر مقاومت در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شانزدهمین سال خود را پشت سر می‌گذارد در این جشنواره از فرهنگ های مختلف و ایده های ناب همگی به نمایش در می آیند که از یک وجه مشترک صحبت کنند و به تصویر بکشند ترویج فرهنگ مقاومت را .

نمایش " ماهی ها مشغول کارند " به نویسندگی اصغر خلیلی و کارگردانی آدینه رحیم نژاد، در چهار روز شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، ساعت 19 در محل خانه هنرمندان اجرا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران