در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «من مده آ هستم» در تالار هنر اصفهان

نمایش"من مده آ هستم" به نویسندگی ژان آنوی و کارگردانی احسان جانمی از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ آذرماه ۹۶ درسالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اصفهان و روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، به نقل از احسان جانمی کارگردان نمایش «من مده آ هستم» این نمایش از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ آذرماه ۹۶  ساعت ۱۸:۳۰ درسالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود . 

 

جانمی در رابطه با این نمایش می‌گوید: مده آ زنی است که به همراه دو فرزند خود و دایه اش در حوالی تبس زندگی می کند او منتظر بازگشت شوهر خود ژازون است اما به او خبرمی رسد که شوهرش در حال ازدواج با دختر کرئون ارباب تبس است. و او در صدد بر می آید که یک کاری انجام دهد.


این نمایش بر اساس کتاب مده آ به نویسندگی ژان آنوی و ترجمه حسن جوادی می باشد که دراماتورژی، طراحی و کارگردانی احسان جانمی مده آ را به تالار هنر رسانده است.


این نمایش صدمین اثر گروه تئاترکاوش است که در آن محسن احمدی نیک، مائده وحید، امین پناهی، ویدا موسوی، محمد جزایری، مسعود یزدان بخش، دلارام موسوی، محمدرضا بارانی، نگار ارضی، مریم دهقان نژاد، پارسا سرایی زاده، محمد مهدی ترک، رومینا عظیمی، محدثه سواد کوهی، آرزو کمالی، زهرا میرشمشیری، نسیم امین الرعایایی، نیوشا جندقیان، الناز احمدی، محمدرضا نداف، مجید اصولی، محمدحسین میرفندرسکی، امیررضا احمدی و خشایار دمساز به ایفای نقش می پردازند.

 

نمایش«من مده آ هستم» از سوی دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ۱۵ تا ۲۹ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ درسالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود.
علاقه مندان برای تهیه بلیط و مشاهده این نمایش می توانند با شماره ۳۵۶۶۰۸۸۱ تماس حاصل کرده و یا به محل تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

با اعلام آثار راه یافته به بخش تازه‌های فجر

یک اثر از اصفهان به بخش تازه های فجر راه پیدا کرد
با اعلام آثار راه یافته به بخش تازه‌های فجر

یک اثر از اصفهان به بخش تازه های فجر راه پیدا کرد

هیئت انتخاب بخش تازه های فجر پس از بررسی آثار متقاضی نام هفت اثر را بعنوان راه یافته گان به این رویداد اعلام نمودند این در حالی ست که نام یک اثر از اصفهان در بین اثار اعلام شده به چشن میخورد

|

نظرات کاربران