در حال بارگذاری ...

نمایش شاد و موزیکال « سوگلی وآب » در اصفهان به صحنه می رود

نمایش سوگلی وآب به نویسندگی محمرضا آریان فر و کارگردانی زهرا طباطبایی کاری ازگروه هنری هیوادر تاریخ ۲۵لغایت۳شهریورماه۹۶ در خانه کودک سازمان فرهنگی وتفریحی شهرداری اصفهان به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اصفهان درگفتگو با زهراطباطبایی کارگردان  سوگلی وآب که به نویسندگی محمدرضا آریان فر و کارگردانی زهرا طباطبایی کاری از گروه هنری  هیوا تولید وتهیه شده در تاریخ۲۵لغایت ۳ شهریورماه ۹۶در خانه کودک سازمان فرهنگی تفریحی اصفهان به روی صحنه می رود. 

 

زهراطباطبایی دررابطه با جدیدترین اثر هنری خود افزود: قصه از اینجا شروع می شود که سوگلی دختری روستایست که با مادرش زندگی می کندودرمصرف آب زیاده روی می کند که مرغ, خروس وجوجه ها وکلاغ به او اعتراض می کنند اما او اهمیتی به این موضوع نمی دهد. علاوه براین بقیه اهالی روستاهم آب زیاد مصرغ می کنند واین قضیه باعث به هم ریختگی و بی نظمی ومختل شدن زندگی در روستا می شود. کدخدا, که از اهالی بزرگ روستا هست اهالی شهرموضوع رو با اودر میان و از اویاری می خواهند کدخدا هم چاره ای می اندیشد و در ادامه داستان... 

 

زهراطباطبایی تصریح کرد: این اثر نمایشی در واقع تئاترکودک برای کودک است. این نمایش صرفه جویی در آب وفرهنگ استفاده بهینه از آب در بین کودکان، با توجه به بحران جدی بی آبی درکشور را به تماشاگر القا می کند .

 

مجید بیژنی، هانیه عیدی پور، آریانا ناصری، هستی صمیمی، ستاره جعفری، بهارمیرجهانیان، مهیاجلالی، نیاش سروش، امین مصلحی، مبینااسفندیاری وآرش طباطبایی دراین نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین مجید بیژنی: دستیار  کارگردان، امیرحسین نصراصفهانی: منشی صحنه، سمیه ابراهیمی: طراحی صحنه وساخت دکور، جوادرضایی:آهنگساز، سجادحمزه:طراح پوستروتراکت، محبوبه نصیرفر، رضازارع وعرفان سروش:طراح ودوخت لباس ازعوامل اجرایی این نمایش هستند. 

 

نمایش سوگلی وآب کاری از گروه کودک هیوا از تاریخ ۲۵لغایت۳شهریورماه ۹۶ازساعت۱۹در خانه کودک،  سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، واقع در بوستان ملت حدفاصل سی سه پل وپل آذرجنب باغ نوربه روی صحنه می رود.

 

خبرنگار: کاظم زارعیان
 




نظرات کاربران