در حال بارگذاری ...
توسط صدرالدین حجازی در مجتمع فرهنگی هنری کوثر

زنگ افتتاح نمایش « رویای پرواز در جنگل سبز» نواخته شد

نمایش "رویای پرواز در جنگل سبز" کاری از گروه هنری زیرگنبد کبود به نویسندگی و کارگردانی مجتبی طالبی از تاریخ ۲۴مردادماه لغایت ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶  در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اجرا می شود.

به گزارش تئاتر اصفهان، در گفتگو با مجتبی طالبی کارگردان نمایش رویای پرواز در جنگل سبز این نمایش که زنگ افتتاحیه اش در تاریخ 24مردادماه 1396 توسط صدرالدین حجازی نواخته شد تا 10 شهریورماه 1396  در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر به روی صحنه می رود.

 

مجتبی طالبی در رابطه با این نمایش عنوان کرد: ماجرای نمایش  داستان نوستالژیک  کودکان  دیروز  دهه 60 و والدین امروز است ، گروه هنری "زیر گنبد کبود" صندوقچه آقای حکایتی را بر می دارند و از میان حکایت ها داستانی جذاب برای بچه ها انتخاب می کنند . 


ماجرای ما قصه جنگل سبزی است که دو شکارچی در آن وارد می شوند و با مطلع شدن از بیماری یکی از حیوانات جنگل خود را پزشک معرفی می کنند و با حیله گری سعی در به دام انداختن تمام حیوانات جنگل دارند . 

 

مجتبی طالبی بیان کرد: به سادگی به همه اعتماد نکردن از سوی کودکان، مصرف داروها و میزان اثرگذاری آنها و موضوع اعتیاد به مواد مخدر و نیروزا و ... از جمله پیام های این نمایش است که به صورت غیر مستقیم و در لایه های پنهان نمایش به مخاطبین  گوشزد می شود و نمایان ترین پیام این نمایش به کودکان اتحاد و دوستی است که می تواند جامعه ای را از خطر ها حفظ نماید.

 

کارگردان این نمایش در ادامه می افزاید: استفاده از دکور بسیار جذاب و دیدنی و ساخت موسیقی مختص کودکان  جذابیت های این اثر را دو چندان می کند . مجتبی طالبی معتقد است برای ساخت و تولید نمایش کودک باید هزینه کرد و یک اثر را به حداکثر کیفیت رساند زیرا مخاطب نمایش کودک بسیار حساس و باهوش است و به سادگی نمی توان در ذهن و قلب این گونه مخاطب به راحتی نفوذ کرد . 

 

سید سعید نیکزاد، علیرضا بالود، مهرداد غلامپور، فرهاد نجومی پور، امیر کلاهدوز، حامد جعفر پور، جواد نظیفی، جواد رجبی، سعید جانباز، پریسا پورنادر، مرضیه طیبی، الهه عبدالهی و بازیگر خرد سال نگار حاج زمانی از بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین زهرا حیدری و امیر کلاهدوز به عنوان دستیاران کارگردان و علیرضا بالود: بازی ساز، حمید طالبی: تدارکات و پشتیبانی، حامد جعفرپور: منشی صحنه، مجتبی صادقی: دستیار صحنه، پریسا صفایی: طراح دکور و لباس، جواد رضایی: آهنگساز، سمیرا تقیان: صوت و افکت، الهام نجیمی، مریم خاوری، الهام عالیپور: روابط عمومی از دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند .  

 

مجتبی طالبی در آخر افزود: گروه تئاتر زیرگنبد کبود نیم ساعت قبل از شروع نمایش رویای پرواز در جنگل سبز، برای تماشاگران خود نمایش دیگری به صورت محیطی با نام « بازی بازی نمایش » در فضای بیرونی سالن به اجرا در می‌‌‌آورد.

 

وی یادآور شد این نمایش از تاریخ 24مردادماه لغایت 10 شهریورماه 1396  در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اجرا می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تهیه بلیط می توانند با شماره ‏‏09373943134 تماس حاصل فرمایند.
 




نظرات کاربران